شورای اداری در قلمرو مهار تورم ورشد تولید/لزوم تعامل بین دستگاه‌ها واطلاع رسانی دقیق به مردم
شورای اداری در قلمرو مهار تورم ورشد تولید/لزوم تعامل بین دستگاه‌ها واطلاع رسانی دقیق به مردم
جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه دیروز شنبه در محل فرمانداری شهرستان سوادکوه برگزار شد.

به گزارش ندای تجن– فرماندار شهرستان سوادکوه گفت: براساس سخنان امام جمعه پل سفید اگر همه مدیران در عمل درست رفتار کنند مشکلی در شهرستان نخواهند داشت. همه مدیران باید گزارش داشته باشند. عملکرد انان در سال ۱۴٠۱ومخصوصا در سال ۱۴٠۲ به چه صورت بوده است؟

رمضان غلامی، افزود: قهرمانان واقعی ماشهدای انقلاب هستند شهدایی که جان خودشان را فدای انقلاب کردند تا چادر وروسری از بانویی نیفتد. عزیزان وبزرگانی برای ورزش مدال اوردند وبا عزت وقدرت می جنگند وبا تعصب ایرانی پرچم جمهوری اسلامی را در دنیا به اهتزار درمی اوردند.

غلامی به بیان اینکه این ورزشکاران با کمترین امکانات در میدان مبارزه جنگیدند اگر شهرستان سوادکوه را با دیگر شهرستانها مقایسه کنند شاید امکانات ان کمتر باشد اما قدرت وایستادگی آن قابل مقایسه نیست.

این مسئول افزود: اموزش وپرورش در هر کشوری با ارزش ومنزلتی که به معلمان خود می دهد قطعا کشور موفقی خواهد بود. بنابر فرمایش مقام معظم رهبری حساسترین وزارت خانه اموزش وپرورش است.

غلامی با اشاره به اینکه خیرین وسرمایه گذارانی که نگاه ویژه ای به اموزش وپرورش دارند. وقدردانی از هلال احمر شهرستان سوادکوه که با درخشش در سال ۱۴٠۱و۱۴٠۲ توانستند مقام برتر در استان را داشته باشند،داوطلبین هلال احمر با لباس سرخ وسفید خود در زمانی که ما درخواب هستیم در لحظات سخت ترین تصادفات در میدان حاضرند واز جان ومال خود مایه می گذارند.

فرماندار شهرستان سوادکوه، گفت: به حوزه درمانی شهرستان سوادکوه ۲۲میلیارد اعتبار داده شده است، شوراها، دهیاران، روستاها به عنوان نماینده مردم هستند که خدمت در کار مردم باید سرلوحه کارشان قرار دهند.

غلامی افزود بحث عفاف وحجاب در تمامی دستگاه‌های امنیتی، قضایی، اصناف اجرا شود، شهرداری‌ها در فضاهای سبز، معابر احادیثی از عفاف وحجاب قرار دهند.

این مسئول با بیان اینکه عملکرد شورای اداری شهرستان سوادکوه در مهار تورم، رشد تولید، تعامل بین دستگاه‌ها باعث آرامش جامعه است،ادامه داد:لازم است اطلاع رسانی دقیق به مردم درباره خدماتی که در دولت مردمی وانقلابی انجام شده است، صورت گیرد.

در ادامه عمران اکبر نژاد مدیر رسانه اخبار سوادکوه گفت: شورای روابط عمومی با نامه نگاری فرمانداری در شهرستان سوادکوه تشکیل شد. مهمترین نکته مدیریت محور بودن شوراها است که قانون کامل ندارند.

اکبر نژاد افزود:نیاز است که موانع برطرف شود، بر اساس نظرات فعالان رسانه دو موضوع نداشتن بودجه کافی و حق مصاحبه مطرح شد که بر طبق مفاد ماده ۲ اطلاع رسانی دولت، ماده ۷-تعامل با رسانه ها ماده ۹-اجرای دستگاه که موظف به تفکیک هستند این دو موارد بالا قابل حل است.

اکبر نژاد با بیان اینکه ۱۸شاخص برای روابط عمومی ها تعین شده است که ۲۵اداره ونهاد ارزیابی نهایی را بدست اوردیم که از تعداد ۷۲اداره ۴۵مورد روابط عمومی ندارند.

وی به نکته ای که روابط عمومی ندارند واز استان اطلاعات داده شده باعث تاسف می داند وضمن اینکه بعضی از مدیران خودشان کار روابط عمومی را انجام می دهند.

لازم به ذکر است در پایان جلسه ورزشکاران نمونه مورد تقدیر قرار گرفتند که اسامی آنان به شرح زیر است:
سینا خلیلی،سینا علیدوست،متین جعفری،امیر محمد خلیل نژاد،سجاد دمکش،مربیان حسن گودرزی، مصطفی جورابلو
سرپرست تیم رحمت رمضانی، ریاست هیات کشتی شهر زیراب سید موسی رسولی

در شهر پل سفید قهرمانی خردسالان استانی آتوسا محمدی،مهدی مرادی و مهیار اسدی تقدیر شدند.
در بخش مربیان نیزمهراب خلیل نعمت وافشین عملی مورد تقدیر قرار گرفتند.