زوج سارق در سوادکوه به دام افتاد
زوج سارق در سوادکوه به دام افتاد

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی سرقت از منزلی در شهرستان سوادکوه ، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. قرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پليس آگاهي پس از […]

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی سرقت از منزلی در شهرستان سوادکوه ، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

قرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پليس آگاهي پس از بررسي هاي همه جانبه موفق به شناسایی یک زوج سارق در این ارتباط شدند .

سرهنگ اکبری در ادامه اظهار داشت: متهمان که دارای سابقه درگیری در این شهرستان نیز بوده اند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به 3 فقره سرقت دیگر در این شهرستان نیز اعتراف کردند .

وی از کشف بیش از یک میلیارد ریالی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این زوج سارق اهل تهران که با اجاره منزلی در شهرستان سوادکوه اقدام به سرقت می کردند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامي سوادکوه در خاتمه به شهروندان توصيه كرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی  در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه های امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .