آمادگی شناگاه‌های شهر گردشگری 4فصل مازندران برای حضور مسافران/مجهزترین ایستگاه ساحلی را داریم
آمادگی شناگاه‌های شهر گردشگری 4فصل مازندران برای حضور مسافران/مجهزترین ایستگاه ساحلی را داریم
کبود با بیان اینکه مجهزترین ایستگاه ساحلی در استان را داشتیم، گفت:در سال جاری نیز بهترین منطقه شنا و ایستگاه ساحلی را خواهیم داشت.

به گزارش ندای تجن- شهردار سرخ رود امروز عصر در جمع اصحاب رسانه مازندران در محل سالن جلسات شهرداری با بیان اینکه رسانه در جایی که لازم است باید ورود کند، گفت:رسانه حد و مرزی ندارد و برای مطالبه‌گری همیشه در صحنه است.
محسن کبود فیروزجایی با اشاره به اینکه مدیریت واقعی در حل مسئله و رفع مشکلات مشخص می شود، افزود:اگر قرار باشد با اعتبار و هزینه نداشتن اقدام به فعالیت نکنیم تعریف مدیریت به هم می خورد.


وی با تاکید بر حفظ و ارج نهادن بر رعایت اصول دینی و تعهد در انجام کار، افزود:با لطف خدا و همکاری شورای شهر سبب تغییر و تحول در شهر شد.
کبود فیروزجایی با بیان اینکه در سال 98تا نیمه سال 99تعداد 15هزار تن زباله سال‌های گذشته را از شهر خالی کردیم، افزود:در روزهای عادی تعداد 10الی 12تن زباله و در روزهای پایان هفته تا مقدار 30تن زباله جمع آوری می شود.
وی با اشاره به اینکه وقتی سطل‌های زباله را بررسی می کنیم نسبت به نوع معیشت و سبک زندگی مردم منطقه آشنا می‌شویم، ادامه داد:در سال جاری 360 میلیارد تومان درآمد نقدی داشتیم.
کبود فیروزجایی با بیان اینکه در سال گذشته مقدار 90میلیارد تومان درآمد داشتیم، افزود:در سال جاری 155

میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد که میزان درآمد شهرداری وصول شد و در مرحله تصویب متمم بودجه قرار داریم.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته سرخ رود از جمله شهرهای بدون غریق بود، ادامه داد:در حال حاضر حدود 35نیروی ناجی غریق داریم که در 15ایستگاه ساحلی فعالیت می کنند.
کبود با بیان اینکه مجهزترین ایستگاه ساحلی در استان را داشتیم، گفت:در سال جاری نیز بهترین منطقه شنا و ایستگاه ساحلی را خواهیم داشت.
شهردار سرخ رود با اشاره به اینکه در حوزه شناگاه بانوان از جمله چند شهر نخست استان بودیم که به صورت مکانیزه خدمات ارائه دادیم، گفت:حقوق همه ناجیان در زمان موعد پرداخت کردیم.
کبود افزود:سعی داریم طوری عمل کنیم تا زمانی که مسئولیت خود را به پایان می رسانیم از عملکرد خود رضایت خاطر داشته باشیم.
وی در پاسخ به سئوالی درباره بلندمرتبه سازی در شهر سرخ رود، گفت:در سال 98مجوز بلندمرتبه سازی را دریافت کردیم که در سال 1401 نیز به ما ابلاغ شد.
ما پهنه تعریف کردیم تا کسانی که قصد ساخت و ساز دارند در آن جا بسازند.

خبر:نداکلائی

عکس:سیدمصطفی هاشم ورزی