برگزاری بیست‌و یکمین همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در مازندران
برگزاری بیست‌و یکمین همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری 21 همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در دهه کرامت امسال در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: همایش استانی بزرگداشت امامزادگان مازندران صبح پنجشنبه چهارم خردادماه با سخنرانی آیت الله محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با تبریک ایام دهه کرامت، اظهار کرد: پنجم ذی‌القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است که همه ساله در این ایام مراسم بزرگداشت امامزادگان در استان مازندران برگزار می شود.
وی با بیان اینکه استان مازندران با داشتن یک هزار و 361 امامزاده و بقعه متبرکه رتبه نخست را در کشور دارد، افزود: استان مازندران باتوجه به اینکه بیشترین امامزادگان را در خود پذیرش و میزبانی کرده است، به دیار علویان شهرت دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه زندگی، رفتار و سنت اهل بیت برای مردم حجت است، گفت: همه افراد جامعه باید بدانند اگر در زندگی رفتار، کردار و اعمال از اهل بیت تبعیت کنند موفق خواهند شد.
حیدری از برگزاری 21 همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در دهه کرامت امسال در شهرهای مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: در این مراسمات از خادمین، مدیران اجرایی و مسئولین فرهنگی فعال در بقاع متبرکه استان تجلیل بعمل خواهد آمد.
وی بیان کرد: همایش استانی بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران صبح فردا پنجشنبه چهارم خردادماه با سخنرانی آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می شود.
پایان پیام/