احتکار روغن موتورهای 18 میلیاردی در ساری/عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در گلوگاه دستگیر شد
احتکار روغن موتورهای 18 میلیاردی در ساری/عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در گلوگاه دستگیر شد

به گزارش ندای تجن- بسته خبری فرماندهی انتظامی مازندران بدین شرح است. رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 11 هزار و 162 ليتر روغن موتور احتکاری به ارزش 18 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد سرهنگ”محمد محمدپور”در گفت وگو با خبرنگار خبری پلیس، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: […]

به گزارش ندای تجن- بسته خبری فرماندهی انتظامی مازندران بدین شرح است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 11 هزار و 162 ليتر روغن موتور احتکاری به ارزش 18 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد

سرهنگ”محمد محمدپور”در گفت وگو با خبرنگار خبری پلیس، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با اشراف اطلاعاتي خود از احتکار مقاديري قابل توجهی روغن موتور، که در انبار یک باب منزل در شهرستان ساری بوده، مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: کارآگاهان این پلیس پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طي هماهنگي با مرجع قضائي، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری محل را مورد بازرسي قرار دادند که در نتیجه این عملیات 11 هزار و 162 ليتر روغن موتور خودرو احتکار شده کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه ارزش روغن موتورهای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه 18 میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: انبار موصوف در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبار ها ثبت نبوده که در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ محمد محمدپور از عزم راسخ پلیس برای شناسایی و برخورد قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم خبر داد و گفت: از شهروندان می خواهیم هرگونه گزارش و اطلاعاتی در این زمینه دارند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پرادوی50 میلیاردی قاچاق در کلاردشت

سرهنگ اکبرنژاد فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقيف خودروی تویوتا پرادو قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد

سرهنگ “مصطفی اکبرنژاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: ماموران پليس آگاهی حين گشت‌زني در يكي از خيابان‌هاي شهرستان به يك سواري پرادو كه در حال تردد بود مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت عنوان داشت: در بررسي اوليه و استعلام از سامانه پليس مشخص شد پلاک خودرو جعلی و فاقد اصالت بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

سرهنگ اکبرنژاد با بيان اينكه راننده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، تصریح کرد: برابر نظر كارشناسان مربوطه ارزش این خودرو، 50 میلیارد ريال برآورد شده است.

کشف 17 تن چوب راش قاچاق در آمل

سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از كشف 17تن چوب راش قاچاق به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی داداش تبار’ در تشریح این خبر، گفت: مأموران آگاهی به همراه عوامل پاسگاه پلور این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به خودروی خاور در حال حمل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 17تن چوب راش قاچاق به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال را کشف کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط راننده خاور دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان با اشاره به این که قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

کولرهای قاچاق در تنکابن به مقصد نرسید

سرهنگ دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان”تنکابن” از کشف کولر های قاچاق به ارزش یک میایارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”بهادر دیلمی” اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان “تنکابن” در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تكميلي از خودرو 5 دستگاه کولر خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 1 میلیاردو 500 میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن بيان داشت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگير کردند که جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ دیلمی خاطرنشان کرد: اجراي طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، يکي از راهبردهاي عملياتي پليس در پيشبرد اهداف ماموريتي انتظامی در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور محسوب مي شود و در اين زمينه همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش ها با انتظامي ضروري است.

عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در گلوگاه دستگیر شد

سرهنگ کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی در شبکه‌های‌ اجتماعی می کرد، خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” محمودکلوانی” در تشریح این خبر گفت: خانمی با ارائه شکایتی به پلیس فتا عنوان کرد مدتی است یکی از آشنایان، تصاویرم را در بستر شبکه اجتماعی برای من و خانواده ام ارسال می کند که مربوط به مدتی قبل بوده و مرا تهدید به انتشار وسیع آنها کرده است.

وی افزود: پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت و پس از بررسی ادله ارائه شده توسط شاکیه و مستندات جمع‌آوری شده، مشخص شد که مزاحم اینترنتی همان فرد مورد ادعای شاکیه می باشد که پس از هماهنگی قضائی به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ کلوانی بیان داشت: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه جرم انتسابی شد و با سخنان گمراه‌ کننده قصد فریب پلیس را داشت اما با هوشیاری کارآگاهان سایبری، لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و انگیزه‌ خود را انتقام از شاکیه عنوان کرد.

فرمنده انتظامی شهرستان گلوگاه به کاربران فضای مجازی هشدار داد: کاربران به هیچ عنوان تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و از اشتراک‌‌گذاری تصاویر خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی حتی برای افراد قابل اعتماد هم خودداری کنند.

کشف 8 کیلو مواد مخدر در میاندورود

سرهنگ “راست خدیو” فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 8 کیلو موادمخدر و دستگیری سه سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ مجتبی “راست خدیو” در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر توسط سوداگران مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، 3 سوداگر مرگ را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند و یک دستگاه خودرو سواری متعلق متهمان نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: ماموران در بازدید از خودروی توقیفی، پنج کیلوگرم موادمخدر تریاک و سه کیلوگرم حشیش که به طرزماهرانه ای جاسازی شده بود از متهمان کشف و متهمان براي سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

سرهنگ “راست خدیو” در پايان با بیان این که مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

دستگیری 34 سارق و 10 خرده فروش مواد مخدر در ساری

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از اجرای طرح ظفر در شهرستان ساری خبر داد و گفت: در این مرحله از اجرای طرح 34 نفر سارق و 10 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبدالله حسن زاده” در این باره بیان داشت: طرح عملیاتی ظفر از جمله طرح هایی با بازخوردگیری بسیار مثبت در ارتقاء امنیت اجتماعی است که با ارزیابی های کارشناسی انجام شده اثربخشی بسیار بالایی در ارتقاء رضایت مندی شهروندان داشته است.

وی با بیان اینکه این طرح عملیاتی در شهرستان ساری به مرحله اجرا گذاشته شد، ادامه داد: اولین مرحله از اجرای طرح ظفر در برنامه ریزی انجام شده از معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران در شهرستان ساری اجرایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: با بهره گیری از توان تجهیزاتی و عملیاتی پلیس، در 5 نقطه از شهرستان طرح های پاک سازی به مرحله اجرا گذاشته شد و طی این عملیات ها 9 تن و 300 کیلو چوب قاچاق، 2500 کیلو سبوس قاچاق و در حدود 646گرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان کشف شد.

وی ادامه داد: طی این عملیات ها 34 سارق ، 35 نفر از مجلوبین و 10 خرده فروش مواد مخدر و همچنین پنج قبضه سالح شکاری نیز کشف شد.

سرهنگ حسن زاده خاطر نشان کرد: در اجرای طرح ظفر در این مرحله، تعداد 39 خودرو و 15موتورسیکلت نیز به دلیل تخلفات و جرایم توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان گفت: با برنامه ریزی انجام شده طرح ظفر به صورت مستمر در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته می شود و شهروندان نیز می توانند از طریق تلفن 197 هر گونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و پیام های تقدیر از نوع عملکرد پلیس را به منظور کیفی سازی طرح های آتی به پلیس ارائه کنند.