ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم اوقاف تا 15 خردادماه ادامه دارد
ثبت‌نام مسابقات قرآن کریم اوقاف تا 15 خردادماه ادامه دارد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور از اردیبهشت ماه در مازندران آغاز شده و تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گویی با اشاره به اینکه ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور از اردیبهشت ماه در مازندران آغاز شده، اظهار کرد: ثبت نام این دوره از مسابقات تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تأکید تربیت حافظان قرآن کریم گفت: این دوره از مسابقات ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار بخش شامل بخش آوایی انفرادی، بخش گروهی، بخش معارفی عمومی و بخش معارفی تخصصی برگزار می‌شود، گفت: حفظ (کل، ۲۰ جز، ۱۰ جز و ۵ جز قرآن کریم)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی و اذان جز بخش آوایی انفرادی و در بخش گروهی نیز نیز مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم جز موارد این مسابقات خواهد بود.
حیدری ادامه داد: در بخش معارفی عمومی نیز ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و در بخش معارفی تخصصی معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه مورد آزمون است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با دعوت از فعالان قرآنی استان برای ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می‌گیرد.
وی بیان کرد: از موسسات قرآنی استان مازندران انتظار می رود نسبت به اطلاع رسانی و ثبت نام قرآن آموزان در این دوره از مسابقات اقدام نمایند تا شاهد نشر معارف قرآنی در استان باشیم.
پایان پیام/