دستگیری سارق و کشف 2 خودروی سرقتی در شهرستان‌های سوادکوه و گلوگاه/عامل اخاذی و هتک حیثیت در بهشهردستگیر شد/اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در آمل
دستگیری سارق و کشف 2 خودروی سرقتی در شهرستان‌های سوادکوه و گلوگاه/عامل اخاذی و هتک حیثیت در بهشهردستگیر شد/اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در آمل
اخبار فرماندهی انتظامی مازندران که به دست ما رسیده است بدین ظرح است.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ سیدجعفر ساداتی در تشریح این خبر، اظهار داشت:  مأموران گشت انتظامی شهرستان های سوادکوه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر سرقت یک خودروی پژو در آن شهرستان اقدامات پلیسی را برای کشف خودروی سرقتی آغاز کردند .

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ، تصریح کرد: ماموران گشت انتظامی شهرستان سوادکوه با اجرای طرح انتظامی در کمتر از چند ساعت خودروی مورد نظر را حین تردد در محور مواصلاتی آن شهرستان متوقف و سارق را دستگیر کردند .

سرهنگ ساداتی از کشف یک خودروی سرقتی در شهرستان گلوگاه نیز خبر داد و اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی آن شهرستان حين گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به يک خودروی پژو مشکوک مشکوک شدند.

وي خاطر نشان كرد:  پس از بررسی و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، خودروی مورد نظر که داراي سابقه سرقت از شهرستان همجوار  بوده است با اجرای طرح عملیاتی و در اقدامی عملیاتی توسط ماموران متوقف و راننده آن دستگیر شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان  مازندران با بیان این که سارقان این خودروها براي سير مراحل قانوني پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، از مردم خواست:  حتی الامکان وسایط نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کرده و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

عامل اخاذی و هتک حیثیت در بهشهردستگیر شد

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ساخت تصویر غیر اخلاقی از 8 خانم جوان اخاذی کرده بود ، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسن عنایتی گنجی ” در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه 8 نفر از شهروندان خانم به پلیس فتا شهرستان مبنی بر انتشار تصاویر ساختگی و غیر اخلاقی  و اخاذی از آنان توسط فردی در فضای مجازی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

عنایتی گنجی ، افزود: با توجه به اهمیت موضوع ، ماموران پلیس فتا با انجام یکسری  اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته عامل  این اقدام مجرمانه را شناسایی و در عملیات پلیسی متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی تصریح کرد : متهم که در ابتدا منکر اعمال مجرمانه خود بود، پس از مراجهه با ادله های پلیسی لب به اعتراف باز کرد و به انتشار تصاویر ساختگی و غیر اخلاقی از متهمان با قصد اخاذی از آنان اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرتسان بهشهر در خاتمه از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: در نگهداری از اطلاعات خصوصی خود نهایت دقت را داشته باشند و از ثبت تصاویر و ویدئو با دستگاه‌های دیجیتالی دیگران خودداری یا از حذف آن مطمئن شوند زیرا ممکن است به دلیل سهل‌انگاری آن فرد، اطلاعات آنان در فضای مجازی منتشرشده و موجب سوءاستفاده سایرکاربران قرار گیرد.

کشف 8 فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری4سارق و کشف 8 فقره سرقت سيم برق و كابل مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “قاسم عزیزی” در بیان این خبر گفت: در پی  وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران تابعه این شهرستان 4سارق سابقه دار غیر بومی را شناسایی وبه همراه 2کیلو کابل برق ومخابرات  سالم و سوخته شده، دستگیر نمودند.

سرهنگ “عزیزی” خاطر نشان کرد: سارقان سابقه دار دستگیر شده تاکنون به8 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف نمودند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره نمود و بیان داشت:ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.

کشف شوینده های غیر بهداشتی در گلوگاه

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف 500 لیتر شوینده غیربهداشتی در آن شهرستان خبر داد .

سرهنگ “محمود کلوانی” فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان حین اجرای ماموریت در محور کردکوی به گلوگاه به یک خودروی وانت حامل مواد بهداشتی  مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر 500 لیترمواد شوینده  غیر بهداشتی فاقد استاندارد با  برچسب های دست ساز کشف کردند.

سرهنگ کلوانی ارزش کالای کشف شده را بالغ بر 100 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: کالای کشف شده به سازمان مربوطه تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در آمل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 12 خرده فروش مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی داداش تبار” در تشریح این خبر بيان كرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی،  مقابله با ناهنجاری اجتماعی ، خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شب گذشته در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح ضمن دستگیری 2 نفر از افرادی که با جعل عنوان مامور اقدام به اخاذی می کردند و کشف تجیهزات نظامی از آنان  موفق به شناسایی و  دستگيري 4 سارق سابقه دار در این شهرستان شدند.

وی از دستگيري 12 خرده فروش مواد مخدر و توقیف 6 دستگاه وسايط نقليه متخلف  در اجرای این طرح نیز خبر داد و ضمن قدردانی از همکاري خوب شهروندان با پليس از آنان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.