فیلم/در جلسه شورای تامین شهرستان محمودآباد چه گذشت؟
فیلم/در جلسه شورای تامین شهرستان محمودآباد چه گذشت؟
معاون استاندار مازندران گفت: در جلسه شورای تامین درباره هتک حرمت یکی از اعضای شورای شهر نسبت به شهیدو شهادت صحبت شد که پیش از این در استان مورد بررسی قرار گرفته بود و فرماندار محمودآباد نیز اقداماتی را در این زمینه انجام داد.

به گزارش ندای تجن- نشست دو ساعته امام جمعه شهرستان محمودآباد جت الاسلام جباری و علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد به همراه سلگی معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار مازندران وجت الاسلام انتظاری رئیس سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران و اعضای شورای تامین ابتدا درفرمانداری برگزار شد و سپس اعضای جلسه در دفتر امام جمعه شهرستان محمودآباد حضور یافتند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: در جلسه شورای تامین درباره هتک حرمت یکی از اعضای شورای شهر نسبت به شهیدو شهادت صحبت شد که پیش از این در استان مورد بررسی قرار گرفته بود و فرماندار محمودآباد نیز اقداماتی را در این زمینه انجام داد.

روح الله سلگی افزود:در ادامه جلسه ای با امام جمعه محمودآباد برگزار شد که تاکید برهمدلی و انسجام میان مسئولان شهرستانی شد.

استاندار مازندران همیشه تاکید دارند که فرمانداران در زیر نظر امام جمعه شهرستان حرکت کنند.

امام جمعه محمودآباد نیز از مطالبات مردم درباره هتک حرمت به شهدا گفت که همین موضوع سبب شد تا در نماز جمعه درباره این موضوع از مسئولان استانی و شهرستانی مطالبه کند.

سخنان کامل مسئولان را در فیلم زیر ببینید: