نتیجه نخست آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 1402 اعلام شد/10خرداد؛ زمان آغاز انتخاب رشته تحصیلی
نتیجه نخست آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 1402 اعلام شد/10خرداد؛ زمان آغاز انتخاب رشته تحصیلی
متقاضیان حاضر در جلسه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 می‌ توانند برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

به گزارش ندای تجن- نتیجه نخست آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 1402 اعلام شد.

براساس گزارش سازمان سنجش متقاضیان حاضر در جلسه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 می‌ توانند برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) یا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد نمایند.
آن دسته از افرادی که براساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر به ترتیب زیر اقدام نمایند.
1- دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها می‌باشد، از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۱۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت است.
2- به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) اقدام نموده و با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پیش‌نویس (نمونه‌ای که به همین منظور در دفترچه راهنمای شماره 2 قرار دارد) درج نمایند و پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۱۱ تا ساعت 24:00 روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۱۶ با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته ضروری می‌باشد) نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی (حداکثر تا 100 کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند. پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.