برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد در بقاع متبرکه مازندران
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد در بقاع متبرکه مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران خبر داn.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در گفت و گویی با تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکریم که شخصیت بزرگی همچون امام(ره) را به ما عطا کرده است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) باید باشکوه‌تر از سال‌هاي گذشته برگزار شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: امشب و فردا در بیش از 200 امامزاده و بقاع متبرکه مازندران مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد برگزار خواهد شد.
حیدری افزود:‌ حضرت امام راحل ولي فقيه و رهبر سياسي در جهان اسلام است، لذا همه فعالان سیاسی و فرهنگی که می خواهند بر اساس موازین انسانی و اسلامی کار کنند، لازم است رهنمودهای امام خامنه ای (مدظله) و امام راحل را الگو و سرمشق خود قرار دهند.
وی اظهار کرد: شخصیت امام خمینی (ره) به زمان و مکان خاصی محدود نمی شود و امام خمینی(ره) فردی جامع و فقیهی کامل، فیلسوف و عارفی بی نظیر بود، چنانچه تحولات سیاسی و مبارزه با فساد و تباهی در تمام کشورهای اسلامی، نشأت گرفته از تفکرات وی است.