مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از جشنواره پوشاک و فن بازار آمل بازدید می‌کند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از جشنواره پوشاک و فن بازار آمل بازدید می‌کند
در چهارمین روز از برگزاری اولین جشنواره و فن‌بازار پوشاک مشاغل استان مازندران، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ازاین جشنواره بازدید می‌کند.

به گزارش ندای تجن- نخستین جشنواره و فن‌بازار پوشاک مشاغل استان مازندران از روز چهارشنبه 10 خردادماه از ساعت 16 الی 21در آمل آغاز به کار کرد و این جشنواره تا شامگاه امشب 13 خردادماه تمدید شده است.
در این نمایشگاه 23 غرفه از 30 تولیدکننده البسه صنعتی، کارگری، پزشکی، کارمندی به همراه حضور نماینده یک شرکت ابزار آلات صنعتی خیاطی، نماینده شرکت نساجی با وجود دو غرفه طراحی از ساعت 16 الی 21 برگزار شد.
طبق گزارشات واصله این جشنواره به جهت تعطیلات از استقبال خوبی برخوردار نبوده و این تمدید به جهت بازدید بیشتر دستگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی انجام شد.
بر اساس گزارشات واصله قرار است دکتر یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران امروز عصر شنبه از این جشنواره بازدید کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که تعدادی از نمایندگان شرکت‌‌های صنعتی استان نیز عصر شنبه برای بازدید و یا ثبت سفارش احتمالی پوشاک مشاغل در این جشنواره حضور یابند.
همچنین مازندران ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی به وسعت یک‌هزار و ۹۲۳ هکتار دارد. میانگین زمین هر شهرک صنعتی در این استان ۵۰ هکتار است که اغلب آن در مناطق مرکزی و شرق استان قرار دارند.
بی‌شک، همت و احساس مسئولیت از سوی مدیران شهرک‌های صنعتی و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات صمت شهرستانها در راستای تحقق شعار سال، می تواند در رونق تولید پوشاک مشاغل استان بسیار موثر باشد.

  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران،