فراخوان مسابقه استانی عکس و روایت سفر « افتاو دیم»
فراخوان مسابقه استانی عکس و روایت سفر « افتاو دیم»
با هدف ثبت بهترین لحظات تصویری و روایت های جذاب از تجربه حضور در خیل زائران مرقد مطهر امام خمینی رضوان الله، حوزه هنری مازندران فراخوان مسابقه استانی عکس و روایت سفر « افتاو دیم» را منتشر ساخت.



به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران این مسابقه ویژه مراسم سالگرد رحلت امام خمینی در سال ۱۴۰۲ و حاضران و زائران مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب طراحی شده است.
رییس حوزه هنری مازندران ضمن توضیح یاد شده در این باره گفت: در بخش عکس، هدف آثار موبایلی است تا تعداد بیشتری از علاقمندان در این رویداد مردمی شرکت کنند.
مهدی معصومی گرجی افزود: همچنین برخی از زائران نیز علاقه به نوشتن دارند و ما در این فراخوان بر آن شدیم تا یادداشت ها، خاطرات و روایت هایی که مکتوب بوده ( حتی در قالب سفرنامه ) در این مسابقه پذیرا باشیم.
وی ادامه داد: این رخداد نه تنها عامل انگیزشی است، بلکه گاه لابلای همین خاطرات، روایت ها و عکسها، آثاری یافت میشود که قابل بسط، ارائه و حتی تبدیل به سایر آثار هنری است.
معصومی گرجی در پایان گفت: افتاو دیم، اصلاحی مازندرانی است که به معنی چهره خورشید و یا سمت آفتاب به کار میرود. همچنین پس از پذیرش آثار و داوری به سه نفر در دو بخش یاد شده جوایزی تعلق خواهد گرفت.