امام نهضتی از جنس انقلاب و از نوع اسلامی را برای همیشه تاریخ در ذهن‌ها ثبت کرد/تشکر از فرمانده سابق انتظامی مازندران
امام نهضتی از جنس انقلاب و از نوع اسلامی را برای همیشه تاریخ در ذهن‌ها ثبت کرد/تشکر از فرمانده سابق انتظامی مازندران

   به گزارش ندای تجن، سردار ” احمدرضا رادان” در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مازندران در ساری با ابراز خرسندی از حضور در این استان،گفت: دیار علویان، دیار سرسبز توام با لطف و صفاست، مردم مهربان، مهمان نواز و البته مجاهد و مبارزی که در جوانی پای به جبهه گذاشتند تا ثابت کنند […]

  

به گزارش ندای تجن، سردار ” احمدرضا رادان” در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مازندران در ساری با ابراز خرسندی از حضور در این استان،گفت: دیار علویان، دیار سرسبز توام با لطف و صفاست، مردم مهربان، مهمان نواز و البته مجاهد و مبارزی که در جوانی پای به جبهه گذاشتند تا ثابت کنند که شاگردان امام و رزمندگان دلیری هستند که اجازه دست درازی به کشور را به هیچ قدرت و سلطه ای نخواهند داد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: مردم این دیار در زمان جنگ علاوه بر این که پای به میدان رزم در جبهه های غرب و جنوب گذاشتند در منطقه خودشان هم با خصم منافق درگیر شدند و مقتدرانه درس عبرتی دادند به منافقینی که انتظار داشتند شهرهای این استان را یکی پس از دیگری فتح کنند .

سردار رادان با اشاره به حوادث خردادماه و دستاوردهای آن در حفظ انقلاب اسلامی، گفت: فتح خرمشهر به عنوان یک حدیث همیشه بر سر زبان ها قرار دارد و در ماهی رخ داد که نهضت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را در خود دارد.

سردار رادان، خاطر نشان کرد: امام نهضتی از جنس انقلاب و از نوع اسلامی را برای همیشه تاریخ در ذهن ها ثبت و براساس سه بعد امامت، امت و مکتب یا ایدئولوژی طرح ریزی و برنامه ریزی کرد که این در نوع خودش در دنیا بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه نظام بر آمده از نظریه ولی فقیه در دنیا بی نظیر است و معادلش هم نیست، اظهار داشت: همانگونه که امام فرمودند:”این انقلاب به پهنای تاریخ است و کسی نمی تواند به آن آسیب برساند”. دیدیم چه حوادثی پی در پی رخ داد، بدون اینکه ذره ای خدشه، اضطراب و ترس و واهمه در آن رخ دهد.

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه با بیان این که دشمن همواره با تکیه بر جنگ نرم جوانان و بنیان‌های ما را هدف قرار می دهد، بیان داشت: این نظام با داشتن چنین خادمانی ، امت، ایدئولوژی و مکتبی که دارد، شکست ناپذیر است.

وی با بیان اینکه، بیش از 30 کشور با ما وارد جنگ شدند، افزود: از 18 کشور اسیر داشتیم و این یعنی سند، یعنی همه دنیا در برابر ما بودند و چون این کشور سه بال امامت، امت و مکتب دارد، خدشه‌ای در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد نشد.

سردار رادان،گفت: در دوران دفاع مقدس به پشتوانه امامت امت و رزمندگانی معتقد به مکتب اسلام در برابر تمام دنیا ایستادگی کردیم بدون اینکه هیچگونه خدشه ای و ترسی در ما رخ دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به بروز فتنه های مختلف در کشور و ایستادگی و مقاومت مردم و امت اسلامی در برابر این فتنه ها، اظهار کرد: اگر یکی از این فتنه‌هایی که در کشورمان رخ داد در یک کشور دیگری رخ می داد، آن کشور از هم می پاشید.

وی به فتنه سال 1388 اشاره کرد و افزود: این فتنه جزء انقلاب‌های به‌اصطلاح مخملی یا رنگی بود که با درایت، هوشمندی و بصیرت رهبری و مردم انقلابی در 9 دی خنثی شد.

سردار رادان، گفت: یکی از فتنه‌هایی که در کشور رخ داده در هر کشور دیگری ایجاد می‌شد، زمینه ایجاد تغییر را فراهم می‌کرد اما در کشور ما فتنه‌ها باعث تقویت بنیه نظام اسلامی شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور، افزود: برای همین است، دشمنان قسم خورده نظام بنیان‌های ما را هدف قرار می دهند، جوان های ما را هدف می‌گیرند، می خواهند این جوان نتواند حمایل ببندد، نتواند پشت خاکریز قرار بگیرد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد چالش‌های فرهنگی در کشور، افزود: جنگ در انواع مختلف علیه کشور ما ادامه دارد اما ما رزمنده پای کار برای حفظ کشور زیاد داریم به همین دلیل بنده نگران نیستم.

وی یادآور شد: سردار مرتضی میرزایی فرمانده سابق انتظامی مازندران هر آنچه در توان داشت برای پویایی انتظامی استان با همراهی کارکنان  انتظامی انجام داده است و حتما از وجودش بهره‌ می‌بریم.

فرمانده کل انتظامی کشور از تلاش ها و زحمات فرمانده سابق انتظامی استان قدردانی کرد و خطاب به سردار مفخمی فرمانده جدید انتظامی مازندران ،گفت: فرمانده انتظامی جدید مازندران باید فضا را به ‌شدت برای کسانی که امنیت مردم را به سخره می گیرند به ویژه قانون شکنان، مجرمان و بزهکاران ناامن کند .

فرمانده کل انتظامی کشور، تاکید کرد: برای توسعه استان در حوزه امنیتی و انتظامی همه تلاش خویش را باید به‌کار بگیرید.

  • منبع خبر : دریافتی از پایگاه خبری پلیس