بازدید مشاور وزیر علوم از دست‌ساخته‌های دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران
بازدید مشاور وزیر علوم از دست‌ساخته‌های دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران
در حاشیه ستاد ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری از دست‌ساخته‌های دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای بازدید کرد.

ندای تجن.به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران؛ در آخرین روز از ارتباط مستقیم نمایندگان وزارت عتف با مردم که از روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران برقرار شد، منوچهر رشادی مشاور وزیر در امور ایثارگران و نماینده تام‌الاختیار وی در این ستاد، از دست‌ساخته‌های دانشجویان رشته مکانیک این دانشگاه بازدید به عمل آورد.

رشادی که حسن سلمانی تیله‌نویی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، نیز او را همراهی می‌کرد، ضمن تمجید از تلاش‌های اساتید و دانشجویان در ترویج روحیه خودباوری و کارآفرینی، اثر روانی این تولیدات را بیش از خود آن‌ها توصیف کرد.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد فضای اجتماعی توسط اساتید را زمینه به فعل درآمدن خلاقیت‌ها دانست و از کار ارزشمند دانشجویان و راهنمایی‌های اساتید قدردانی کرد.

.در ادامه فرید صادق شش‌پلی از اساتید گروه مکانیک دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران که مخترع و سرپرست دست‌ساخته‌های دانشجویان نیز بوده است، توصسحاتی در مورد نحوه ساخت و کارکرد آن‌ها ارائه داد.

گفتنی است ستاد ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دور دوم سفر رئیس‌جمهور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران برقرار شد؛ که در قالب طرح ملی خدمت میدانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام گرفت؛ و منوچهر رشادی مشاور وزیر در امور ایثارگران و نماینده تام‌الاختیار وزارت عتف در سفر استانی رئیس‌جمهور، علی‌اصغر طیبی رهنی معاون دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه، سیدجهاندار حسینی لرگانی رئیس گروه ارتقای سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری، رؤسا و نمایندگان دانشگاه‌های مازندران، از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیدارهای چهره‌به‌چهره شنونده مشکلات، شکایات، نظرات و پاسخگوی مراجعین بوده‌اند.