معارفه اعضای هیات رئیسه و مسئولین کمیته‌های سبک استان گلستان برگزار شد
معارفه اعضای هیات رئیسه و مسئولین کمیته‌های سبک استان گلستان برگزار شد
در مراسم معارفه درباره ظرفیت جوانان و نحوه استفاده از توانمندی آنان صحبت شد.

ندای تجن- ریاست سبک کارن پرشین فایت کشور در معارفه مسئولین سبک گلستان به کشف استعدادهای جوان در بین فایترها تاکید کرد و گفت: باید زیر ساخت های لازم برای توسعه این ورزش فراهم شود و فایترها نباید دغدغه ای جز قهرمان شدن داشته باشند.

به گزارش رخداد شمال ؛ معارفه اعضای هیات رئیسه و مسئولین کمیته های سبک استان گلستان با حضور گرند تاپ مستر مسعود رحیمی بنیانگذار و ریاست سبک کارن پرشین فایت کشور،رضازاده مشاور عالی ، دکتر شاه بابایی رئیس سبک گلستان، سرکار خانم ملاحی نایب رئیس بانوان و دکتر هدایتی دبیر سبک استان در سالن کنفرانس بیمه دی گلستان برگزار شد.

در ابتدا دکتر حسین شاه بابایی رئیس سبک گلستان ضمن خیر مقدم و گزارش عملکردی از هیات استان و برنامه های سال جاری گفت: در صددیم تا بیش از پیش ورزش استان را گسترش داده و در آینده نزدیک شاهد موفقیتهای زیادی از مربیان ، داوران ، ورزشکاران عزیز در میادین بین المللی باشیم.

سید محمد علی رضازاده مشاور عالی سبک کشور ضمن بیان چگونگی تشکیل چارت سازماندهی سبک گفت ؛ همه استان ها و شهرستانها باید ساختاری درست داشته و از افراد توانمندی در بدنه سبک استفاده کنند تا با کمک این افراد امکانات ، شرایط خوب و مطلوبی برای این ورزش در استان ها و شهرستان ها فراهم گردد.

در ادامه گرند تاپ مستر مسعود رحیمی سقندیکلایی ریاست و بنیانگذار سبک کارن پرشین فایت کشور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای بی دریغ دکتر شاه بابایی رئیس سبک گلستان که در رشد و توسعه این ورزش فعالیت می کنند ، به کشف استعدادهای جوان در بین فایترها تاکید کرد و گفت: باید زیر ساخت های لازم برای توسعه این ورزش فراهم شود و فایترها نباید دغدغه ای جز قهرمان شدن داشته باشند.

  ریاست سبک خطاب به مربیان ، داوران، ورزشکاران و مسئولین حاضر گفت: مسئولین سبک استان ها موجب عزت و افتخار ما در کشور هستند.

وی ورزشکاران را پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی دانست و افزود ؛ ورزش امری ضروری است و توسعه ورزش ، توسعه سلامت ،امید ، نشاط اجتماعی و انسجام ملی در جامعه است.

رحیمی گفت ؛ ما باید تلاش کنیم قهرمان شویم و قهرمانان بر سکوی قهرمانی دل مردم را شاد میکند. ریاست سبک بر گسترش ورزش بانوان در همه استان ها و شهرستان ها تاکید کرد و گفت : ورزش بانوان افتخار آفرین و برای کشور اهمیت زیادی دارند7/