تفاهم نامه آبرسانی به 448 روستای مازندران  امضا شد
تفاهم نامه آبرسانی به 448 روستای مازندران  امضا شد
 در نشستی با حضور استاندار مازندران، مدیرعامل بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، مدیرعامل آبفامازندران، خیرین و مدیران استانی و نیز مسئول سازمان بسیج سازندگی استان ، تفاهم نامه آبرسانی به 448 روستای مازندران امضا شد.

ندای تجن- استاندار مازندران در این نشست با اشاره به حضور فعال خیرین در طرحهای عمرانی و زیربنایی استان گفت: از ظرفیت خیرین در بخشهای آب، درمان، احداث و تکمیل مدارس، خدمت به جامعه هدف بهزیستی  و کمیته امداد و …  همواره بهره مند شدیم.

دکتر نوری، با اشاره به فعالیت مجمع خیرین استان  و پیگیری مسائل مربوط به استان افزود: امیدواریم در این مسیر ثابت قدم باشیم.

او، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی صحیح بتوانیم از تمامی ظرفیتهای موجود در استان در راستانی هم افزایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام گام برداریم.

حاج اکبر ابراهیمی مدیرعامل بنیاد خیریه ابراهیمی نیز در این نشست اظهارداشت: خرسندم در جمع خیرین استان حضور دارم ، کار خیر عبادت و بسیار با ارزش است و از خداوند میخواهم توفیق ادامه فعالیت در این مسیر را به من عطا نماید زیرا معتقدم هرچه دارم امانت خداوند است .

مدیرعامل آبفا مازندران نیز در سخنانی با اشاره به تفاهم نامه آبرسانی به 448 روستای استان  گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد یکهزار کیلومتر عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در روستاهای استان با مشارکت بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، شرکت آبفامازندران، گروه های جهادی بسیج مهندسین و اعضای شورای اسلامی و دهیاران انجام شود.

برارزاده اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را 1146 میلیارد ریال عنوان کرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی آبفامازندران