جوانان مازندرانی، پرچم دار کشتی ایران هستند/لزوم برنامه‌ریزی برای  حضور در مسابقات ملی
جوانان مازندرانی، پرچم دار کشتی ایران هستند/لزوم برنامه‌ریزی برای  حضور در مسابقات ملی
مسلمی ضمن اشاره به حضور حداکثری جوانان مازندرانی در تیم های کشتی کشور، تصریح کرد: از ۳۰۰نفری که در تیم ها حضور دارند حدود ۲۸۰نفر از کشتی گیران استان مازندران هستند و استان مازندران لیاقت این را دارد که هم قهرمان مسابقات دسته یک شود و هم برتر، لذا این میطلبد که یک برنامه ریزی خوبی را برای برگزاری مسابقات داشته باشیم.

ندای تجن- به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هفته اول رقابت های گروه A لیگ دسته اول کشتي آزاد کشور به میزبانی تیم کشتی بسیج مقاومت مازندران در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری برگزار شد.

سردار مسلمی “فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتي بسیج کشور” در حاشیه این مسابقات گفت: امروز شاهد یکی از برنامه ریزی های خوب مجموعه هیئت کشتی مازندران هستیم. این برنامه جهت آمادگی تیم مازندران برای مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور، مسابقات سیزم آسیایی و همچنین برای مسابقات ارمنستان که در برج آذرماه سال جاری بعنوان مسابقات جهانی ارتش های جهان برگزار میشود، ترتیب داده شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مراحل آمادگی تیم ها حضور در مسابقات است، افزود: برای اینکه کشتی گیران آمادگی بیشتری داشته باشند، تیم مقاومت را آماده کردیم تا در لیگ دسته یک کشور حضور پیدا کنند و امروز هم شاهد برگزاری هفته اول مسابقات لیگ دسته یک هستیم که باحضور چهارتیم مقاومت مازندران، استان مرکزی، ملوان نوشهر و خراسان شمالی در حال برگزاری است.

رئیس هیئت کشتي بسیج کشور از آمادگی بسیار خوب کشتی گیران خبر داد و بیان داشت: درحال رایزنی هستیم تا با انسجام، همدلی و هم افزایی که در هیئت کشتی مازندران و مسئولین استانی وجود دارد، بتوانیم یک تیم بسیار خوب و ارزشمندی را در لیگ دسته یک داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به حضور حداکثری جوانان مازندرانی در تیم های کشتی کشور، تصریح کرد: از ۳۰۰نفری که در تیم ها حضور دارند حدود ۲۸۰نفر از کشتی گیران استان مازندران هستند و استان مازندران لیاقت این را دارد که هم قهرمان مسابقات دسته یک شود و هم برتر، لذا این میطلبد که یک برنامه ریزی خوبی را برای برگزاری مسابقات داشته باشیم.

سردار مسلمی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم در این دوره از مسابقات فرهنگ خوب پهلوانی را ارائه دهیم و بچه های بسیجی ما بتوانند در حوزه قهرمانی حضور پیدا کنند و همچنین قهرمانان ما در حوزه اخلاق بسیجی و منش پهلوانی در یک مسیر درست قدم بردارند.