آزادسازي 170 هزار متر مربع اراضي ملي و منابع طبيعي در رامسر/سرقت طلاجات 3ميلياردي در گلوگاه
آزادسازي 170 هزار متر مربع اراضي ملي و منابع طبيعي در رامسر/سرقت طلاجات 3ميلياردي در گلوگاه
اخبار فرماندهی انتظامی استان به این شرح است.

ندای تجن-سرهنگ نبوي، فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از آزاد سازي 170 هزار متر مربع از اراضي ملي و منابع طبيعي که به صورت اسکان دام غير مجاز تصرف شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “سيد جليل نبوي” در تشريح اين خبر بيان داشت در پي شکايت اداره منابع طبيعي مبني بر اسکان دام غيرمجاز در شهرستان رامسر به مساحت 170 هزار متر مربع از اراضي ملي رسيدگي به پرونده به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر اظهار کرد: اجراي حکم عمليات آزادسازي با حضور عوامل منابع طبيعي با همکاري و حضور پليس با موفقيت اجرا شد.

سرهنگ نبوي در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه زمين خواري موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

پرايد سرقتي در شهرستان محمودآباد توقيف شد

سرهنگ حسين زاده فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف يک خودروي پرايد سرقتي و دستگيري يک سارق خودرو در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “محمود حسين زاده” در تشريح اين خبر گفت: مأموران گشت کلانتري 11 هنگام گشت زني در محدوده کمربندي شرقي محمودآباد به يک خودروي پرايد مشکوک و با انجام استعلام متوجه شدند اين خودرو سابقه سرقت در شهرستان محمودآباد را دارد.

وي افزود: در اين راستا به رغم دستور ايست مأموران، راننده اقدام به فرار کرد که ماموران با تعقيب خودرو و با استفاده از قانون بکارگيري سلاح خودرو را در نزديکي جاده آمل متوقف و سارق را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با اشاره به تشکيل پرونده و معرفي متهم به مرجع قضايي، بيان داشت: ماموران پس از شناسايي مالک واقعي خودروي پرايد، تشرفات اداري جهت تحويل خودرو به وي را انجام دادند.

سرقت طلاجات 3ميلياردي در گلوگاه

سرهنگ کلواني، فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق طلا و کشف جواهرات 3 ميلياردي در شهرستان گلوگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “محمود کلواني” در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يك فقره سرقت طلا و جواهرات از يک منزل، بررسي موضوع به صورت ويژ در دستور کار ماموران تجسس پليس آگاهي گلوگاه قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات فني و پليسي هويت سارق را شناسايي و در يك عمليات پليسي دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه بيان داشت: سارق که در ابتدا منكر هر گونه ارتکاب به جرمي بود، در مواجهه با دلايل و مدارك پليسي به سرقت طلاجات از منزل شاکي به ارزش 3ميليارد ريال اعتراف کرد.

سرهنگ کلواني با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضايي بيان داشت: براي پيشگيري از سرقت از نگهداري اموال با ارزش خود در داخل منزل و يا ساير اماكن مانند كارخانه و كارگاه ها خودداري نموده و آن ها را به صندوق امانات بانكها جهت نگهداري بسپارند.

دستگيري سارقي که تراکتور دزديده بود

سرهنگ داداش تبار ، فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري يک سارق و کشف تراکتور  سرقتي در کمتر از 6 ساعت توسط ماموران انتظامي بخش زرگرشهر اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “علي داداش تبار”، در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت تراکتور در يکي از روستاهاي زرگر شهر شهرستان بابل،  موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين بخش قرار گرفت.

وي از شناسايي يک سارق حرفه اي با انجام اقدامات اطلاعاتي پس از 6 در يکي از شهرستان هاي همجوار خبر داد و بيان کرد: ماموران انتظامي  سارق را با انجام هماهنگي قضايي در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير و به يگان انتظامي انتقال دادند.

سرهنگ “داداش تبار” تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي فني صورت گرفته به جرم خود اعتراف ، و تراکتور سرقت شده نيز کشف و تحويل مالباخته شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل در پايان اين خبر با اشاره به اين که پرونده قضائي در اين راستا تشکيل و ساير اقدامات قانوني انجام شد، گفت: امنيت و آرامش خاطر شهروندان اولويت قطعي پليس بوده و در راستاي برقراري نظم و امنيت و تامين آرامش شهروندان قاطعانه و مقتدرانه عمل خواهد کرد.

  سارقان موتورهاي سرقتي در دام پليس تنکابن

سرهنگ ديلمي، فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 3 سارق حرفه اي موتورسيکلت با 4 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “بهادر ديلمي” با اعلام اين خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان تنکابن ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات پليسي و بررسي صحنه هاي سرقت، 3 سارق حرفه اي را شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي تنکابن تصريح کرد: با هماهنگي قضائي متهمان در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگير و در بازجويي هاي پليسي ، به 4 فقره سرقت موتورسيکلت در اين شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ديلمي از کشف هر 4 موتورسيکلت سرقتي در بازرسي از مخفيگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت : متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن در خاتمه به شهروندان توصيه کرد : با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمني هنگام پارک موتورسيکلت در خيابان و پارکينگ منازل ، بويژه بااستفاده از قفل فرمان فرصت را از سارقان بگيرند .

دستگيري 2 جيب بر پس از ارتکاب به جرم در ساري

سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامي شهرستان ساري از شناسايي و دستگيري 2 متهم به جيب بري در کمتر از يک ساعت پس از ارتکاب به جرم در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ” عبداله حسن زاده ” در تشريح اين خبر بيان داشت : در پي گزارش يک فقره جيب بري در سطح شهر ساري، پي گيري موضوع در دستور كار ماموران کلانتري12 اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتري12 ساري با بررسي اظهارات مالباختگان و بررسي مستندات موجود از محل سرقت، 2 متهم را شناسايي و آنها را در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه کمتر از يک ساعت پس از وقوع جرم دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري اظهار کرد: متهمان دستگيرشده در مواجهه با ادله و مستندات پليسي به جرم خود مبني بر جيب بري اعتراف کردند.

سرهنگ حسن زاده، با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي، از مردم خواست : در مکان هاي شلوغ مراقب اموال خود باشند و به محض مشاهده افراد مشکوک موضوع را در سريع‌ترين زمان از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

سارق منازل و مالخر حرفه اي در بهشهر دستگير شد

سرهنگ قلي پور، فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 2 سارق و مالخر منازل و مشاعات ساختماني اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “علي اکبر قلي پور” با اعلام جزئيات اين خبر گفت : در پي وقوع چند فقره سرقت منزل و مشاعات ساختماني در رستمکلاي بهشهر، موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتري 13 قرار گرفت.

وي با بيان اينکه ماموران با انجام اقدامات فني و پليسي و گشت هاي هدفمند موفق به شناسائي سارق در سطح حوزه استحفاظي شدند، عنوان داشت: ماموران پس از هماهنگي قضائي در 2 عمليات جداگانه متهم و مالخر اموال مسروقه را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر تصريح کرد: متهم به سرقت در بازجويي هاي انجام شده به 9 فقره سرقت منزل و مشاعات ساختماني اعتراف کرد.

سرهنگ قلي پور با بيان اينکه متهمان در نهايت بعد از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند،خاطرنشان کرد : شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.