برگزاری دوره آموزشی گردشگری و اشتغال برای توانمندسازی پرسنل مراکز بهزیستی
برگزاری دوره آموزشی گردشگری و اشتغال برای توانمندسازی پرسنل مراکز بهزیستی
دوره آموزشی گردشگری و اشتغال در اداره بهزیستی شهرستان ساری برگزار شد.

ندای تجن- به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری قاسم قادری سرپرست اداره شهرستان از آغاز دوره آموزش گردشگری و اشتغال برای پرسنل مراکز دولتی و غیر دولتی تحت پوشش بهزیستی با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان در محل اداره بهزیستی ساری خبر داد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی ساری با بیان اینکه این دوره آموزشی بر اساس توافق فی مابین اداره بهزیستی و میراث فرهنگی شهرستان برگزار گردید گفت: در این دوره ضمن آشنا سازی پرسنل مراکز دولتی و غیر دولتی تحت پوشش بهزیستی با خدمات قابل ارائه در حوزه گردشگری ، تعامل بین این دو اداره را جهت ایجاد اشتغال پایدار بسیار مهم برشمرد.

قادری با تصریح بر اینکه موضوع اشتغال که از نیازهای اساسی جوانان و فارغ التحصیلان عزیز می باشد افزود: تلاش بر این است پس از آموزش های لازم توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار صورت پذیرد.

در پایان قادری با بیان اینکه در حوزه گردشگری بوم گردی ، خانه مسافر و صنایع دستی رشته سفال ،چرم و همچنین بافته‌های داری بیشترین متقاضی در جوانان دارد اضافه کرد : در این راستا تسریع در صدور مجوز و حمایت های تسهیلاتی از اقدامات این اداره می باشد.