بیشترین اعزام به سفرهای راهیان نور در سال گذشته اتفاق افتاد
بیشترین اعزام به سفرهای راهیان نور در سال گذشته اتفاق افتاد
برای اولین بار بعد از کرونا ۱۷ قشر از اقشار مختلف در این عملیات بزرگ فرهنگی شرکت کردند که بالاترین سطح اعزام بعد از کرونا در استان شکل گرفته بود.

ندای تجن-سردار مسلمی “فرمانده سپاه کربلا” در آئین تجلیل از دست اندرکاران و خادمین راهیان نور استان مازندران گفت: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی بود که توفیق برگزاری آن را در سال ۱۴۰۲ داشته ایم.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم راه شهدا و رسم شهدا را به نسل جدید منتقل کنیم، دست اندکاران و خادمینی حضور داشتند که زحمت برگزاری این عملیات بزرگ فرهنگی را انجام دادند

وی از حضور حدود ۱۸ هزار و ۵۳۳ نفر از اقشار مختلف استان مازندران در این رزمایش بزرگ فرهنگی خبر داد و افزود: برای اولین بار بعد از کرونا ۱۷ قشر از اقشار مختلف در این عملیات بزرگ فرهنگی شرکت کردند که بالاترین سطح اعزام بعد از کرونا در استان شکل گرفته بود که با خود خیرات و برکات ارزشمندی را همراه داشته است.

فرمانده سپاه کربلا نتیجه رضایت بخش سفرهای راهیان نور را حاصل هم افزایی، همدلی و وفاق در بین مسئولین استان خواند و بیان داشت: از همه مسئولین، خاصتا استاندار، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دستگاه های اجرایی، مدیران کل و فرماندهان نواحی تقدیر و تشکر می کنم.

سردار مسلمی اظهار کرد: برای اولین بار در استان مازندران، اعزام خانوادگی به راهیان نور اتفاق افتاد. یعنی مکان و همه الزاماتی که در اردوگاه ها میطلبید را بصورت رایگان آماده کردیم و پذیرای حضور خانواده ها با ماشین شخصی بوده ایم.

وی به اعزام نزدیک ۲۵۰۰ نفر از دیار علویان به راهیان غرب اشاره نمود که برای اولین بار بعد از کرونا اتفاق افتاده است.

سردار مسلمی ضمن تقدیر و تشکر از خادمین شهدا افزود: بیش از ۲۰۰ خادم دربخش خواهران در دو اردوگاه شهیدجعفرزاده اندیمشک و شهید بلباسی خرمشهر حضور داشته اند که وظیفه خادمی زائران شهدا را متقبل شده بودند و همچنین برنامه های فرهنگی را هم ارائه می دادند.

  • منبع خبر : روابط عمومی