برگزیدگان جشنواره رضوانه درمازندران تجلیل شدند
برگزیدگان جشنواره رضوانه درمازندران تجلیل شدند
جشنواره رضوانه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر و واحد آموزش کانون های خدمت رضوی استان مازندران برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل شد .


ندای تجن- به گزارش آستان نیوز از مازندران ؛محمد اسماعیل امام زاده گفت : جشنواره رضوانه عنوان طرح فرهنگی “آشنایی با سیره امام رضا (ع) ” با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و کانون های خدمت رضوی مازندران درسطح مدارس ابتدایی سما قائم شهر برگزار شد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران در آئین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره با تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت، فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی را یکی از برنامه‌های محوری دفاتر کانون‌های خدمت رضوی در استان نام برد که با مشارکت برخی از دستگاه‌ها و محبان امام رضا (ع) در طول سال برگزار می‌شود.
امامزاده جشنواره قصه گویی ونقاشی رضوی را یکی از پنج طرح فرهنگی مورد تفاهم بین کانون‌های خدمت رضوی استان با دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر نام برد که این جشنواره برای نخستین بار در کشور به صورت پایلوت در دبستان‌های سمای وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با موفقیت اجرا شد.


مدیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران تبیین و بهره گیری از سیره رضوی و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها با امام رئوف را هدف اصلی جشنواره رضوانه برشمرد و گفت : جشنواره نقاشی رضوانه، بین دانش آموزان پایه‌های اول و دوم و سوم دبستان‌های سمای قائم شهر برگزار شد .


او از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی و کانون های خدمت رضوی مازندران برای فراگیر شدن این طرح فرهنگی، در پاییز امسال درسطح مدارس سمای سراسر استان خبر داد و گفت :بناست در سال آینده این طرح را بین مدارس ابتدایی سما دانشگاه آزاداسلامی سراسر کشور تعمیم دهیم .
امام زاده در ادامه خاطر نشان کرد :جشنواره قصه گویی و نقاشی رضوانه با توزیع کتاب راز نینا حدیثی از امام رضا (ع) بین ۴۰۰دانش آموز دبستان‌های سمای قائم شهر شکل گرفته است بگونه ایی که خانواده ها بهمراه کودکان خود با مطالعه آن برداشت خود ازکتاب را به صورت نقاشی ترسیم کردند.


امام زاده افزود: در این طرح فرهنگی ۱۱۳ اثر نقاشی کودکان دبستان سما قائم شهر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از بین آنها ۱۶ اثر برتر انتخاب و برگزیده شدند.و در پایان در آئینی که با همین عنوان برگزار شد با اهدای لوح سپاس و جایزه از منتخبان جشنواره رضوانه تقدیر شد.