اختلافات ملکي2 قرباني گرفت/سرقت سیم و کابل برق در شهرهای مازندران
اختلافات ملکي2 قرباني گرفت/سرقت سیم و کابل برق در شهرهای مازندران
اخبار پایگاه خبری پلیس که برای ما ارسال شد به این شرح است
ندای تجن- رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران مبارزه با جرايم اقتصادي را از مهمترين اولويت هاي پليس امنيت اقتصادي دانسته و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرايم اقتصادي ، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

سرهنگ “محمد محمد پور ” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي استان،با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي ، يک انبار بزرگ ويژه دپوي کالاي قاچاق را در شهرستان آمل شناسايي کردند.

وي از هماهنگي با مقام قضايي جهت بازديد از انبار مورد نظر خبر داد و افزود : ماموران در بازرسي از اين انبار 91دستگاه کولر گازي قاچاق سامسونگ را کشف کردند.

سرهنگ محمدپور ارزش کولرگازي هاي قاچاق کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان حدود 20ميليارد ريال برآورد کرد و بيان داشت: در اين رابطه يک متهم به قاچاق کالا دستگير و با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران مبارزه با جرايم اقتصادي را از مهمترين اولويت هاي پليس امنيت اقتصادي دانسته و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرايم اقتصادي ، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

اختلافات ملکي2 قرباني گرفت
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس گفت : بر اثر اختلافات ملکي 2 نفر جان باختند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ محسن سليماني با اعلام اين خبر، بيان داشت: در پي کسب خبري از مرکز فوريت‌هاي پليسي 110مبني بر وقوع نزاع و درگيري منجر به قتل در يکي از مناطق شهرستان چالوس ؛ ماموران بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وي افزود : با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات ميداني پليس مشخص شد؛ در پي نزاع به علت اختلافات ملکي، قاتل مردي42ساله با سلاح کمري مردي 52ساله را به قتل رساند و سپس با همان سلاح اقدام به خودزني کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، افزود؛ ابعاد ديگر اين جنايت هولناک با حضور بازپرس ويژه قتل و کارآگاهان پليس در دست بررسي است .

دستگيري سارق داخل خودرو کمتر از 12 ساعت در قائم شهر
جانشين انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري سارق لوازم و محتويات داخل خودرو با 19 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ”حسن بابايي” گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات ميداني يک متهم را در اين زمينه شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي وي را در يك عمليات ضربتي دستگير و در بازرسي از مخفيگاهش تعداد زيادي وسايل و لوازم سرقتي داخل خودرو را کشف کردند.
جانشين انتظامي قائمشهرخاطرنشان کرد: متهم 31 ساله در تحقيقات فني پليس به 19 فقره سرقت قطعات داخل خودرو از نقاط مختلف سطح شهرستان قائمشهر اعتراف کرد.

سرهنگ بابايي با اشاره به ادامه تحقيقات از متهم جهت کشف ساير سرقت هاي احتمالي ديگر، خطاب به شهروندان توصيه كرد؛ ضمن پارک خودرو در پاركينگ هاي داراي مجوز و يا نقاطي كه دوربين هاي سطح شهر به آن ها مشرف مي باشد از نگهداري اشياء و وسايل قيمتي و هرگونه وجوه نقد در داخل خودرو اكيدا خودداري کنند.

کشف 2 موتورسنگين قاچاق در محمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف 2 موتورسيکلت قاچاق به ارزش 17ميليارد ريال توسط ماموران پليس آگاهي خبر داد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ”محمودحسين زاده” در تشريح اين خبر، گفت: در راستاي برخورد با مزاحمان خياباني، برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي طرح برخورد با راکبان موتور سنگين هاي متخلف در شهرستان محمودآباد به مرحله اجرا درآمد.
و با اشاره به شناسايي محل نگهداري 2 دستگاه موتورسيکلت قاچاق ،تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي 2 متهم به ايجاد مزاحمت با موتورسيکلت براي شهروندان را در يک عمليات پليسي دستگير و 2 دستگاه موتور سنگين 1000 سي سي خارجي فاقد مدارک گمرک را از آنان کشف کردند.
وي ارزش موتورسيکلت کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر17ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: موتورسيکلت هاي قاچاق کشف شده به سازمان اموال تمليکي استان تحويل و متهمان نيز پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد در خاتمه با اشاره به اين که مبارزه با قاچاق کالا اقدامي براي حفظ و استقرار امنيت کشور است،از مردم خواست : براي مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي هرگونه اطلاعات و اخباري را در زمينه مسائل امنيتي و انتظامي به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند .

دستگيري سارق باغات در گلوگاه
فرمانده انتظامي ” گلوگاه ” از دستگيري 2 سارق باغات وموتورسيکلت با کشف 12 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ ” محمود کلواني ” در گفت‌‌ و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس ، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصي ، باغات و موتورسيکلت ، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار مأموران “پليس آگاهي” قرار گرفت.
وي افزود: مأموران تحقيقات خود را آغاز و با اقدامات پليسي موفق شدند در اين خصوص 2 سارق حرفه‌اي را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه آنان را دستگير کنند.
فرمانده انتظامي گلوگاه با بيان اينكه متهمان در بازجويي صورت گرفته به 12 فقره سرقت از باغات و سرقت موتورسيکلت اعتراف كردند، گفت : متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

سرهنگ محمود کلواني از کشاورزان خواست : در صورت مشاهده فرد يا افرادي که مشکوک به سرقت به نظر مي‌رسند ، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

دستگيري باند سارقان سيم و کابل برق در بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 3سارق سيم هاي برق و مالخر با کشف 24 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “علي اکبر قلي پور” در اين خصوص بيان داشت : در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح شهرستان بهشهر، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: با تلاش هاي صورت گرفته و انجام تحقيقات لازم در اين زمينه 2 سارق و يک مالخر شناسايي و با انجام هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير شدند .
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، تصريح کرد: متهمان ضمن اعتراف به 24 فقره سرقت سيم هاي کابل و برق در شهرستانهاي بهشهر ، قائمشهر ، ساري ، نکا و مياندرود با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ قلي پور در پايان در توصيه اي به شهروندان گفت: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنيتي از طريق سامانه110، پليس را در ايجاد امنيتي پايدار ياري کنيد.

سارق سيم برق در دام كارآگاهان پليس آگاهي جويبار
فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از دستگيري سارق حرفه‌اي سيم هاي برق توسط ماموران پليس آگاهي و کشف 6 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري پليس ،” سرهنگ عبداله اکبري” پيشگيري از وقوع سرقت‌، ايجاد ناامني رواني براي مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترين اولويت‌‎هاي مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق از معابر سطح شهرستان جويبار طي هفته‌هاي گذشته، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت
وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با پيگيري هاي مداوم سرنخ‌هاي به دست آمده از صحنه‌هاي سرقت دريافتند كه اين سرقت‌ها در نيمه‌‎هاي شب صورت گرفته است.
سرهنگ اکبري در ادامه به شناسايي يک سارق حرفه اي با استفاده از شگردهاي فني و پليسي اشاره کرد و گفت : ماموران با هماهنگي قضايي متهم را در اقدامي غافلگيرانه دستگير و در بازجويي از وي به راز 6 فقره سرقت پي بردند.
وي گفت: سارق پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار در پايان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهاي پليس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.