زندان؛ ایستگاه پایانی سارق با 15 فقره سرقت در بابل
زندان؛ ایستگاه پایانی سارق با 15 فقره سرقت در بابل

 فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق سابقه دار با 15 فقره سرقت و کشف 3 دستگاه موتور سیکلت سرقتی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بابل ، موضوع دردستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی […]

 فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق سابقه دار با 15 فقره سرقت و کشف 3 دستگاه موتور سیکلت سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بابل ، موضوع دردستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا موفق به شناسایی سارق سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، خاطر نشان کرد : با هماهنگی قضائی و شناسایی مخفیگاه متهم به سرقت ، ماموران انتظامی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند .

سرهنگ شالیکار با اشاره به تحقیقات پلیس و بازجویی های فنی از متهم دستگیر شده از کشف 15 فقره سرقت خبر داد و افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم 3 موتور سیکلت سرقتی کشف شد و با شناسایی مالکان با هماهنگی قضائی اموال سرقتی به آنان تحویل شد .

شالیکار در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعاً از طریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند و نسبت به نصب سیستم هشدار الکترونی ( مها) اقدام کنند