اجرای طرح عملیاتی ظفر با هدف ایجاد امنیت عمومی در ۹شهرستان
اجرای طرح عملیاتی ظفر با هدف ایجاد امنیت عمومی در ۹شهرستان
نیروی انتظامی مازندران با هدف ایجاد امنیت عمومی اقدام به اجرای طرح ظفر در ۹شهرستان کرد که طی آن بیش از ۵۰۰نفر را دستگیر کرد.


به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 250 تیم عملیاتی بطور همزمان در 9 شهرستان تابعه به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 114 سارق و 389 نفر از عاملان افیونی و مجرمان تحت تعقیب مرجع قضائی دستگیر شدند .
سردار میرزایی از عملیات ویژه مبارزه با قاچاق کالا در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف 76 هزار نخ سیگار، 6 دستگاه موتورسیکلت، 20 تن آرد، 26 دستگاه تولید ارز دیجیتال، 80 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و 107 تن چوب قاچاق از مهمترین دستاوردهای پلیس امنیت اقتصادی استان در این طرح بوده است.
این مقام انتظامی ارزش مجموع کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 45 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع 32 قاچاقچی کالا در این عملیات دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی در ادامه از کشف 55 کیلو مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: در ضمن 52 دستگاه خودرو در عملیات مبارزه با سوداگران مرگ توقیف شد .
میرزایی از کشف 22 قبضه سلاح غیرمجاز در این طرح نیز خبر داد و بیان داشت: در راستای نظارت بر واحدهای صنفی 15 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات صنفی و انتظامی پلمب شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند