نیاز به دریافت تسهیلات 4درصدی برای ماندگاری تولید داریم
نیاز به دریافت تسهیلات 4درصدی برای ماندگاری تولید داریم
مدیرعامل شرکت نرسی گفته است که برای ادامه روند تولید و ماندگاری آن نیاز به تهسیلات 4درصدی همراه با تنفس دارند.

به گزارش ندای تجن-امروز صبح تعدادی از فعالان رسانه مازندران با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و سازمان بسیج رسانه از شرکت نوین انجماد«تولیدکننده لوازم خانگی نرسی» در محل شهرستان بابل بازدید کردند.

براساس این گزارش،مهدی حق شناس مسئول سازمان بسیج رسانه و حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در این بازدید حضور داشتند.

شرکت نوین انجماد«تولیدکننده لوازم خانگی نرسی»در سال 65با مدیریت «علی عباسی» در بابل فعالیت خود را آغاز کرد و نخستین تولیدی لوازم خانگی در شمال کشور محسوب می‌شود.

عباسی در جمع خبرنگاران، گفت:از سن پایین در کارهای فنی فعالیت داشتم تا آن جا که نسبت به تمام مراحل صفر تا صد تولید یک یخچال آگاهی دارم و در طول این مدت  به بیش از 300نفر  کارآموز  در شرکت نوین انجماد«تولیدکننده لوازم خانگی نرسی» آموزش داده‌ایم.

 وی که سابقه 48ساله در حوزه تولید لوازم خانگی دارد، ادامه داد: نخستین تولیدکننده لوازم خانگی شمال کشور هستم که در طول این سال‌ها بارها به عنوان کارآفرین و تولیدکننده برتر از جانب مسئولان تقدیر شدم.

مدیرعامل شرکت نرسی از روزهای نخست فعالیت خود گفت که با 12نفر نیروی کار روزانه تعداد 5یخچال تولید می‌کردند و اضافه کرد:پس از مدتی تعداد نیروها به 145نفر رسید که 138نفر کارگر و مابقی پرسنل اداری بودند، روزانه تعداد 120یخچال تولید و به سایر استان‌ها صادرمی کردیم به طوری که در انبار باقی نمی‌ماند.

عباسی با بیان اینکه در سال 96به دلیل تغییر مسیر بازار،کاهش فروش و پس از آن مشکلات کرونا مجبور به کاهش نیرو شدیم، گفت:در حال حاضر با 18نیرو در ماه به تعداد 100یخچال تولید می‌کنیم که به فروشگاه‌ها برای فروش عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضرمشکل نقدینگی و سرمایه درگردش برای تهیه مواداولیه و به روزرسانی تجهیزات  داریم، ادامه داد: پیشنهاد دریافت تسهیلات 18درصدی برای شرکت نوین انجماد«تولیدکننده لوازم خانگی نرسی» داشتیم که به دلیل ناتوانی در پرداخت اقساط قبول نکردیم.

مدیرعامل شرکت نوین انجماد«تولیدکننده لوازم خانگی نرسی»با بیان اینکه نیاز به 50میلیارد تومان تسهیلات برای تغییر و ارتقای میزان تولید داریم، گفت: خواستار حمایت دولت برای دریافت تهسیلات 4درصدی با تنفس هستم تا بتوانیم مانند گذشته به تولید بپردازیم.

عباسی با اشاره به  پرداخت کامل هزینه و حقوق کارگرانی که به دلیل مشکلات کارخانه مجبور به رفتن شدند،افزود: برخی از آنان هنوز بیکار هستند و منتظرند تا فعالیت کارخانه به روال گذشته بازگردد و مشغول به کار شوند.

وی اضافه کرد: در صورت دریافت تسهیلات 4درصدی می‌توانیم تا 5مدل یخچال در اندازه‌های مختلف برای بیمارستان‌ها، کمیته امدادامام خمینی (ره)، فروشگاه‌ها و منازل تولید کنیم.

این تولیدکننده با بیان اینکه به منظور ارتقای فعالیت شرکت، مجوز تولید کولراسپلیت را از سازمان صمت دریافت کردیم،گفت: سوله‌ای در شهرک صنعتی بابل خریداری و برخی از تجهیزات را آماده کردیم اما به دلیل مشکل مالی مجبور به اجاره آن به کارخانه دیگری شدیم.

عکس:تیترنو