بانوان کتابدار مازندران تجلیل شدند
بانوان کتابدار مازندران تجلیل شدند
همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن ویژه برنامه تجلیل از بانوان کتابدار مازندران با عنوان« چو مادر برای کتاب» با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، صبح امروز(سوم بهمن ماه) ویژه برنامه تجلیل از بانوان کتابدار مازندران به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مقام مادر تحت عنوان« چو مادر برای کتاب»  با حضور آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، همکاران خانم اداره کل استان و کتابداران ساری در کتابخانه ابن شهراشوب ساروی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) روز زن و مقام مادر گفت: بی شک الگوگیری از سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س)، برکات مادی و معنوی بسیاری برای انسان چه مرد و چه زن به همراه دارد.

ولیپور با اشاره به اینکه در عمل باید نشان دهیم تابع بانوی فاطمی هستیم، بیان کرد: اگر خانم ها شاغل هستند اجازه ندهند  کار کردن در بیرون از خانه، به کارهای درون خانه و همسر و مادر بودن سایه بیندازد.

وی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی به عنوان نهادی که در ارتباط دائم با مردم است و می تواند در ساخت و یا تداوم ارزش ها در میان اعضای جامعه نقش ویژه ای ایفا کند افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی استان برنامه های متنوعی را به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، هفته زن و بزرگداشت مقام مادر اجرا می کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه در فضای کتابخانه های عمومی استان بیش از 65 درصد همکاران ما خانم هستند و فعالیت های خوبی را در سطح کتابخانه ها انجام می دهند، گفت: بیشترین مدیران زن در بین ادارات استان را در بدنه اداره کل کتابخانه های عمومی استان داریم که جای خرسندی و مباهات است.

ولیپور بیان کرد: در راستای ارائه خدمات کتابخانه ای به خانم ها یکی از وفاداران ترین مخاطبین کتابخانه های عمومی و قدردانی از حضور و همراهی همیشگی آنان، امکان عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان همزمان با روز زن و مادر فراهم شد.

معرفی کتاب ، سخنرانی ، اجرای برنامه طنز و برنامه فرهنگی شاد از برنامه های جانبی ویژه برنامه تجلیل از بانوان کتابدار مازندران بوده است.

این ویژه برنامه از طریق اسکای روم اداره کتابخانه های عمومی مازندران مورد استقبال کتابداران کل استان قرار گرفت.