بازدید از پروژه پردیس همافران نوشهر توسط مدیران امور سینمایی
بازدید از پروژه پردیس همافران نوشهر توسط مدیران امور سینمایی
مدیران امور سینمایی استان از پروژه پردیس همافران نوشهر که بزودی تحویل داده می شود،بلزدید کردند.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی امور سینمایی استان مازندران.در این بازدید، طی گزارشی که نادری پور مجری طرح عمرانی موسسه بهمن سبز به سعید پورقاسم مدیر امور سینمایی مازندران بیان کرد:اجرای پروژه پردیس سینمایی همافران نوشهر از اسفند ماه سال قبل کلید خورد و زمان تحویل پروژه تا عید سعید فطر سال جاری پیش‌بینی شده است.

_این پروژه با رایزنی مدیریت حوزه هنری استان، موسسه بهمن سبز و همراهی شهرداری نوشهر با برادران جعفری ، مالک مجتمع تجاری تفریحی همافران نوشهر صورت گرفته است.

همچنین در راستای این همکاری تصمیم بر این شد تا در طبقه سوم این مجتمع تجاری، پردیس سینمایی ۴ سالنه ، به صورت ۳ سالن مجهز و نمایش عمومی و یک سالن نمایش خاص کودکان ، با مجموع ظرفیت حدودا ۱۹۰ صندلی تحویل داده شود .

مجتمع تجاری همافران نوشهر ۱۷ هزار مترمربع زیربنا و ۲۰۰ واحد تجاری دارد که سه سالن سینما، شهربازی، رستوران و پارکینگ به ظرفیت یکصد خودرو نیز در آن تعبیه شده و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان مرداد امسال به بهره‌برداری رسید.

در پایان پورقاسم مدیر سینمای استان مازندران ضمن تشکر از تمام دست‌اندرکاران این پروژه، حمایت همه‌جانبه خود جهت تسریع در انجام این پروژه را اعلام نموده و این مجموعه فرهنگی رفاهی را تقدیم مردم هنر دوست و مهمان نواز نوشهر نمودند