خاطره تلخ فوت عزیزان برای ۲۲خانواده در ایام نوروز ۱۴۰۱
خاطره تلخ فوت عزیزان برای ۲۲خانواده در ایام نوروز ۱۴۰۱
مدیر کل پزشكي قانوني استان گفت : بر اساس اطلاعات رسيده از مراكز پزشكي قانوني مازندران جمع كشته هاي اولیه تصادفات نوروزي امسال (1401) در تعطيلات در استان 22 نفر (14مرد و 8 زن )مي باشد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 44 درصد کاهش داشت.


به گزارش ندای تجن، دكتر علي عباسي با بيان اينکه 16 نفر در محور برون شهری و 6 مورد هم در محور دورن شهری جان خود را از دست دادند ، افزود : آمار جمع آوري شده از كشته هاي تصادفات نوروزي مريوط به محدوده زماني 25 اسفند 1400 تا 15 فروردين امسال ۱۴۰۱ است و امكان تغيير در آن وجود دارد .

عباسي افزود : از کل آمار فوت شدگان 16 نفر بومی و ما بقی غیر بومی هستند.

بیشترین شهر
مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت : بابلسر با 4 ، ساری و نور هر کدام با 3 و آمل با 2 بیشترین و شهرستان های بابل ، قائمشهر ، تنکابن ، نوشهر ، عباس آباد، چالوس ، بهشهر ، جویبار ، میاندرود ، نکا هر کدام با یک مورد فوتی در آن گزارش شده است.
مدير كل پزشكي قانوني مازندران با تاكيد بر اينكه آمار ذكر شده از تلفات ،آمار اوليه اين استان است كه به صورت فوري از ۱۶ مركز اين اداره كل جمع آوري شده و به جهت امكان اضافه شدن تلفات از بين مصدومان حوادث رانندگي نوروزي كه در بيمارستان ها بستري هستند آمار نهایی در هفته دوم ارديبهشت اعلام مي شود .

  • منبع خبر : روابط عمومی