خلوص نیت خادمان امامزادگان قابل تقدیر است
خلوص نیت خادمان امامزادگان قابل تقدیر است
حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به اینکه خادمین امامزادگان در ایام کرونا بسیار ما را همراهی کردند،افزود:خادمانی را می شناسیم که بدون هیچ حق الزحمه ای و خالصانه زمان و مال خود را در این مسیر هزینه می کنند

به گزارش ندای تجن_مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه که امروز ظهر در محل امامزاده عباس (ع)ساری برگزار شد،گفت:عملکرد خادمانی که بدون چشمداشت به امامزادگان خدمت می کنند قابل تقدیر است.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه بیش از ۸هزار امامزاده در سطح کشور وجود دارد که عمده آن را مردم مازندران میزبانی می کنند،افزود: امانزادگان در نزد مردم دارای جایگاه والا و ارزشمندی هستند.
وی با اشاره به ارزش و اهمیت جایگاه خانه خدا در نزد مردم،افزود:چوب و لوازمی که در ساخت خانه خدا به کار برده می شود برای مردم ارزش دارد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان اینکه بضاعت امامزادگان محدود است،گفت:خدمت متولیان امامزاده ها در اماکن قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه دلباختگی مردم به امامزادگان استان را می بینیم،ادامه داد: مردمی که حتی در زندگی مشکل مالی دارند تمام تلاش خود را گذاشتند تا پرچم امامزاده ای برافراشته شود و اندوخته ای برای روزی که فقر به وجود می آید و مال دنیا از زندگی جدا می شود و تنها اعمال انسان باقی می ماند،باشد.
حیدری بیان کرد: خادمان بقاع متبرکه معامله شان با خداوند متعال است.
وی خواستار برنامه ریزی برای تکریم خادمان امامزادگان در شهرهای مختلف استان شد و گفت: ساخت بسیاری از امامزادگان را مدیون خادمان و خیرانی هستیم که خالصانه حمایت و کار کردند به طوری که خیلی از داشته های ما در محل امامزادگان را مدیون این افراد هستیم.
حیدری با اشاره به اینکه خادمین امامزادگان در ایام کرونا بسیار ما را همراهی کردند،افزود:خادمانی را می شناسیم که بدون هیچ حق الزحمه ای و خالصانه زمان و مال خود را در این مسیر هزینه می کنند.