تدوین سندتحول با همکاری فعالان فرهنگ و رسانه
تدوین سندتحول با همکاری فعالان فرهنگ و رسانه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سفر به چالوس بر تدوین سند تحول فرهنگ و هنر و رسانه استان با همکاری فعالان این حوزه تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سفر یک روزه به شهرستان چالوس ضمن دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ، از مراکز فرهنگی و هنری این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حسین جوادی در  نشسنی با اهالی فرهنگ‌ و هنر و رسانه شهرستان چالوس گفت :تدوین سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان ، تنها با بهره‌گیری و مشورت با فرهیختگان و فعالان فرهنگ و هنر استان محقق می‌شود.
وی افزود : تلاش می کنیم این مسیر را با استفاده از توجه به فرهنگ، آداب و رسوم متنوع بومی و اتکا به هنر استان هموار کنیم.
جوادی با بیان این که ؛ استان مازندران رنگین‌کمانی از فرهنگ و هنر و حوزه تمدنی را در خود جای داده است ، اضافه کرد :
آنچه مسیر حرکت رو به جلو را تسریع می‌کند استفاده از ظرفیت جوانان و تربیت آنان است، استعداد یابی و نخبه پروری فرهنگی ، وظیفه ماست است تا قطار پرسرعت و پررونق فرهنگ و هنر استان با سرعت به مسیر خود ادامه دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  تصریح کرد : شناسایی و ایجاد ظرفیت‌های جدید و شبکه‌سازی‌های جریان فرهنگی موجود، مسیر درستی برای راهبرد مردمی‌سازی فرهنگ خواهد بود که این موارد از جمله اولویت‌های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، در دوره جدید کاری است.
گفتنی است ؛ در این نشست ، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان چالوس در خصوص مسائل مختلف حوزه کاری خود با حسین جوادی به گفت وگو و اظهار نظر پرداختند .