نمایندگان پاسخگوی کمبودها هستند/ ساختمان‌های تاریخی ساری در حال از بین‌رفتن هستند
نمایندگان پاسخگوی کمبودها هستند/ ساختمان‌های تاریخی ساری در حال از بین‌رفتن هستند
نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس وشورای اسلامی در جلسه امروز شورای اداری برخی از گلایه‌ها و راه‌کارهای اجرایی را مطرح کردند.

به گزارش ندای تجن-نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد فرمانداری ساری درحوزه قیمت و کمبود نان خوب بود، گفت:چند ضعف در سطح همه شهرستان‌ها است که شامل زیرساخت‌های راه، مدیریت شهر و آب شرب و کشاورزی فعالیت کنند.

علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه نمایندگان در جایی که کمبود وجود دارد پاسخگو هستند، ادامه داد: ادارات می‌توانند ریز پروژه‌ها را به ما گزارش دهندتا اگر  در یکی از آنان هم منبع کم جذب نشده داشته باشیم دریافت کنیم.
بابایی کارنامه خواستار در اختیار گذاردن اراضی منابع طبیعی  برای ساخت مسکن شد و گفت:صیانت از جنگل و اراضی خیلی مهم است و تا جایی که به طبیعت صدمه وارد نکند.
ساختمان‌های تاریخی ساری در حال از بین‌رفتن هستند
منصورعلی زارعی با بیان اینکه در شهرستان امور زیربنایی دارم که در اجرا باید به آن بپردازیم، گفت:در مرکز استان حدود ۲۰درصد جمعیت استان را داریم که پیشانی استان است و باید بیانگر این باشد که در مرکز استان چه کارهایی انجام می دهیم.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرونده سوخت از مهر تا اسفندماه باید باز باشد، گفت:پرونده مسکن باید باز باشدو حداقل در ماه دوبار کمیته تشکیل شود.
وی با تاکید بر تشکیل جلسات کارگروه اشتغال به صورت منظم، ادامه داد:لازم است تکلیف ما در بحث صنعت مشخص باشد و بدانیم که چند واحد تعطیل و چند واحد مشغول فعالیت است.
زارعی افزود:ساختمان‌های تاریخی ساری در حال از بین رفتن هستند و تاکنون اقدامی صورت نگرفت.