تشریح برنامه‌های هفته دولت در بخش آموزش فنی‌و حرفه‌ای
تشریح برنامه‌های هفته دولت در بخش آموزش فنی‌و حرفه‌ای
سید حسین درویشی ، در گزارشی به تشریح برنامه‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در هفته دولت پرداخت.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای مازندران،
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت : هفته دولت یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهيدان رجایی و باهنر و نمادی است ماندگار از تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که همواره اثرات آن ساری و جاری است.

ایشان در خصوص برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در هفته دولت بیان داشت : با سرمایه گذاری ١٢۴ میلیارد ریالی بخش خصوصی ۴٩ آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد مورد افتتاح و بهره برداری خواهد گرفت تا سطح دستیابی مهارت آموزی در استان تسهيل گردد.
سید حسین درویشی ادامه داد : مرکز تخصصی سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه ای با اعتبار ١٠٠ میلیارد ریال تجهیز و در ایام مبارک هفته دولت با حضور معاون محترم پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مدیران ارشد استانی به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در خصوص گسترش آموزش های مهارتی با مشارکت شرکای اجتماعی اظهار داشت : اجرای آموزش های مهارتی با کمک شرکای اجتماعی بسیار ضروری است لذا با همکاری اصناف استان ٧ مرکز آموزش جوار کارگاهی برای تربیت نیروی ماهر بخش مذکور و ٢ مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه ها برای توانمند سازی مهارتی دانشجویان در سال جدید تحصیلی در هفته دولت راه اندازی خواهند شد.
سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در خاتمه این گزارش به برنامه های جنبی این اداره کل اشاره کرد و گفت : آغاز دوره‌ های مهارت آموزی روستایی در قالب طرحهای جهادی، برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای مهارتی کارآموزان، برگزاری میزهای خدمت مهارتی، تجلیل از کارکنان نمونه از دیگر برنامه های هفته دولت خواهد بود.