مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران با مردم روستاهای تنکابن دیدار کرد
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران با مردم روستاهای تنکابن دیدار کرد
نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی ودارایی مازندران در راستای سفر شهرستانی استاندار مازندران به تنکابن، با استقرار میز خدمت در چهار روستای کبودکلایه، ملاعظیم رزگاه، ملاحاجی محله و چرخچی محله تنکابن پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم منطقه بود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی ودارایی استان مازندران،سیداسماعیل هاشمی،نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران، همزمان با ششمین سفر شهرستانی استاندار مازندران، به عنوان نماینده استاندار با حضور در روستاهای کبودکلایه، ملاعظیم رزگاه، ملاحاجی محله و چرخچی محله شهرستان تنکابن و استقرار میز خدمت ،پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم منطقه در حوزه های مختلف بود.
بر اساس این گزارش ،سید اسماعیل هاشمی و هیات همراه، در بدو ورود به روستاهای فوق الذکر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا،خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز بازدید از پروژه های عمرانی، در دیداری چهره به چهره و بعضاً به صورت تلفنی، چالش‌ها و مطالبات مردم شریف منطقه را استماع و راه کارهای عملیاتی موارد مطروحه را به صورت میدانی مورد بررسی قرار دادند.
قابل ذکر است مطالبات و مشکلات ارائه شده مردم شریف شهرستان‌ تنکابن،طی جلسه‌ای با حضور استاندار مازندران و مدیران استانی مطرح و پیگیری می‌شود.


  • منبع خبر : روابط عمومی