امامی به رده‌بندی رفت/ قاسم‌پور به دنبال طلای جهان در مصاف با کاکس
امامی به رده‌بندی رفت/ قاسم‌پور به دنبال طلای جهان در مصاف با کاکس

ملی‌پوش 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی مقابل نماینده آمریکا شکست خورد. به گزارش ندای تجن به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یونس امامی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی کشتی آزاد امشب مقابل کایل داک آمریکایی قرار گرفت. در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد به مصاف […]

ملی‌پوش 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی مقابل نماینده آمریکا شکست خورد.

به گزارش ندای تجن به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یونس امامی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی کشتی آزاد امشب مقابل کایل داک آمریکایی قرار گرفت.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد به مصاف انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا رفت و 10 بر صفر پیروز شد. وی در مرحله یک هشتم به مصاف آرمان آندروسی از استونی که موفق شد حریفش را با باراندازهای پیاپی 10 بر صفر شکست دهد. این مبارزه یک دقیقه و 11 ثانیه به طول انجامید.

امامی در ادامه در مصاف با توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید تا دیگر ملی‌پوش کشورمان در نیمه‌نهایی باشد. امامی در این مرحله به مصاف کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا رفت.

آزادکار کشورمان در این دیدار با نتیجه 2-2 شکست خورد تا فردا برای کسب مدال برنز رقابت کند. 

در وزن 92 کیلوگرم هم کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مبارزه کرد و در همان تایم نخست با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ملی‌پوش طلایی کشورمان در مسابقات جهانی 2021 در این مرحله با احمد باتایف از بلغارستان سرشاخ شد که با برتری 7 بر 2 به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد. 

وی در این مرحله به مصاف میریانی مایسورادزه از گرجستان و دارنده مدال برنز اروپا رفت که با نتیجه 5 بر صفر پیروز و فینالیست شد. قاسم‌پور فردا در فینال با جیدن کاکس روبه‌رو خواهد شد.

پیش از این علیرضا سرلک از دور رقابت‌ها کنار رفت و دیروز حسن یزدانی و محمئنخودی با شکست حریفان خود به مرحله نهایی راه یافتند.