اعلام همکاری برای در نظر گرفتن اعتبار در حوزه گردشگری/زمین بدهید نمایشگاه صنایع دستی را برقرار می‌کنیم
اعلام همکاری برای در نظر گرفتن اعتبار در حوزه گردشگری/زمین بدهید نمایشگاه صنایع دستی را برقرار می‌کنیم
معاون پارلمانی وزیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش صنایع دستی ، گفت: می‌توانیم اعتبار خوبی برای نمایشگاه صنایع دستی در نظر بگیریم، اگر زمین به ما بدهید همین فردا صبح امکانات را برقرار می‌کنیم.

به گزارش ندای تجن- معاون  امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم نواختن زنگ گرامی داشت روزجهانی و هفته گردشگری که امروز صبح در محل مدرسه دخترانه نمونه مردمی کوثر برگزار شد، گفت: یکی ار دغدغه‌های ما برگزاری برنامه های خوب در استان بود، ادامه داد::از اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان خواستیم تا چند پروژه اجرایی دنبال کنند.

جواد واحدی افزود:فرمانداری ساری هم در قسمتی که ماموریت بنده هست در حوزه زیرساخت‌های گردشگری نیاز به اعتبار و کمک دارند، می توانند با بنده درمیان بگذارند و به عنوان فرزندشهرستان در خدمت هستم تا بتوانیم حق شهرمان را ادا کنیم.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه بررسی می‌کنیم تا بدانیم از محل پژوهشگاه چه کمکی می‌توانیم برای توسعه رشته گردشگری در مازندران داشته باشیم، ادامه داد: در بیشتر استان‌هایی که بازدید داشتم، مدرسه گردشگری ندیدم، با توجه به اینکه استان مازندران گردشگر پذیر است ساری می‌تواند در حوزه گردشگری برای کشور پایلوت شود.
واحدی ادامه داد:در خصوص جذب گردشگر داخلی و گردشگری قدم برمی‌داریم مدارس گردشگری هم در کشور فعال کنیم.
وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش صنایع دستی ، گفت: می‌توانیم اعتبار خوبی برای نمایشگاه صنایع دستی در نظر بگیریم، اگر زمین به ما بدهید همین فردا صبح امکانات را برقرار می‌کنیم.
این مسئول با بیان اینکه استاندارد این است که مسافر را ۳روز در شهر نگه داریم، ادامه داد:اگر بسته پیشنهادی برای مسافر نداشته باشیم نمی توانیم اقتصاد منطقه را متحول کنیم، همه این بسته‌ها را می‌توانیم در مرکز استان داشته باشیم تا ساری بتواند در بحث توسعه گام اصلی را بردارد.

وی در پایان از دانش آموزان خواست تا یک جمله زیبا در وصف گردشگری ساری بنویسندو ریاست اموزش و پرورش و مسئولین مدرسه بررسی کنندو به 5نفر هدایایی داده شود.


نداکلائی