تقدیر از نیروی انتظامی استان/مردم‌سوزی بدتر از روسری‌سوزی است/رضایت خدا در پرتو رضایت مردم است
تقدیر از نیروی انتظامی استان/مردم‌سوزی بدتر از روسری‌سوزی است/رضایت خدا در پرتو رضایت مردم است
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید به فکر مردم باشیم و مردم‌سوزی نکنیم، گفت: امیدواریم به بهترین مولفه‌های امنیت که مردم هستند، توجه شود؛ چراکه رضایت خدا در پرتو رضایت مردم است.



به گزارش ندای تجن_ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری، با اشاره به آغاز امامت و زعامت حضرت مهدی(عج)، اظهار کرد: امیدواریم در عصر غیبت وظیفه،خود را نسبت به آن حضرت بشناسیم و انجام دهیم شیعه در تاریخ خود دو تکیه‌گاه نگاه به گذشته از  جمله عاشورا و بعثت و تکیه‌گاه دوم نگاه به آینده و مهدویت است که قدرت نرم بوده و به ما قدرت می‌دهد.

وی افزود: امروز که دشمنان می‌خواهند ما را ناامید و عوامل خود را امیدوار کنند و در این مسیر دست به هر شیطنتی می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به انگیزه گوناگون دشمنان در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر، گفت: دشمنان بیش‌ از ۴۰ سال گذشته به عوامل خود وعده سقوط نظام را می‌دهند که همیشه دروغ و نادرست بوده که حتی خود ابزار و عوامل‌شان هم خسته شدند.

محمدی لائینی اضافه کرد: این آشوب‌های خیابانی به این خاطر است که به آنان امید دهند که دارد آشوب می‌شود و فاتحه ایران خوانده است درحالی‌که همه اینها امید کاذب و نادرست است ولی در مقابل امیدی که ملت ما از مهدویت می‌گیرد امید راستین، درست و دل‌نواز است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه روز ۱۳مهر روز نیروی انتظامی است و به راستی نیروی انتظامی نقش مهمی در حفظ امنیت دارد، تصریح کرد: تمام شیاطین دنیا و فضای مجازی بسیج شدند با همه ابزارها وارد میدان شدند و نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با اغتشاشات بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: همه نهادهای امنیتی از جمله نیروی انتظامی طی بیش از چهار دهه گذشته واقعا زحمت کشیدند و شبانه‌روز ایستادند و حضور داشتند که جای تقدیر دارند.

محمدی لائینی با اعلام اینکه مردم حرف اول را در امنیت می‌زنند، اظهار کرد: حفظ رضایت مردم رویکرد ایجابی مساله امنیت است در اغتشاشات اخیر عده ای با عوامل امنیتی همکاری نکردند و تعداد اندکی آموزش دیدند،آمدند اغتشاش کردند ولی مردم همراهی نکردند و بزرگ‌ترین عصبانیتش دشمنان هم همین بوده که چرا مردم همراهی نکردند، مثل تصور کمونیست‌ها و صدام و امثال اینها که واقعا صمیمانه از مردم تشکر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مردم‌سوزی بدتر از روسری سوزی است، اظهار کرد: باید قبول کنیم برخی ادارات و دستگاه‌ها دارند مردم سوزی می‌کنند و مردم از آنان رضایت ندارند.

محمدی لائینی ادامه داد: خواسته مردم در امور اداری از ادارات خواسته به حق است ولی اینقدر مردم را معطل می‌کنند و امروز و فردا می‌کنند که زمینه نارضایتی مردم را فراهم می‌کند.

وی یاداور شد: الان زمان برداشت شالی و شلتوک است با این همه گرانی یا قیمت‌ها پایین بوده و یا بازار راکد است بلافاصله برنج از دست کشاورز خارج شود قیمت افزایش می‌یابد و همین زمینه نگرانی و نارضایتی آنان را فراهم می‌کند و یا اینکه مرکبات هم دارد وارد بازار می‌شود درحالی‌که بازار رونق آن چنانی ندارد و باغداران نگران هستند درحالی‌که ما بهترین بنادر را داریم ولی سوال این است چرا زمینه صادرات قفل است؟ یا محصولات باید بپوسد و یا به قیمت ارزان عرضه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید به فکر مردم باشیم و مردم‌سوزی نکنیم، گفت: امیدواریم به بهترین مولفه‌های امنیت که مردم هستند، توجه شود؛ چراکه رضایت خدا در پرتو رضایت مردم است.

محمدی لائینی با اشاره به فرارسیدن هفته وقف در ارتباط با اهمیت وقف، بیان کرد: باید مردم بخشی از اموال خود را برای امور مهدویت و ترویج این فرهنگ وقف کنند که ترویج فرهنگ وقف در راستای سیاست‌ها و خواسته‌های اصلی ما است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت توجه به تقوا، یادآور شد: اعمال خوب همنشین انسان در آخرت خواهد بود که باید به آن توجه شود.

محمدی لائینی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: براساس فرموده ایشان هیچ آدم عزیزی نیست مگر اینکه حق را ترک کند، پس حق‌گرایی بسیار مهم است نه تنها برای آخرت بلکه در دنیا انسان را عزیز و سربلند می‌کند

  • منبع خبر : فارس