شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری با نگاه توریسم درمانی و گردشگری سلامت در گنبدکاووس به بهره برداری رسید
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری با نگاه توریسم درمانی و گردشگری سلامت در گنبدکاووس به بهره برداری رسید
پانزدهمین شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری با نگاه توریسم درمانی و گردشگری سلامت به نام سامان طبیعت بسکی توسط خانواده مرحوم دکتر بسکی به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای تجن- رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس، گفت : پانزدهمین شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری با نگاه توریسم درمانی و گردشگری سلامت به نام سامان طبیعت بسکی توسط خانواده مرحوم دکتر بسکی به بهره برداری رسید.

مریم اق آتابای اظهار کرد: این شرکت در دو شعبه گرگان و گنبدکاووس با هدف درمان گردشگران خارجی به فعالیت پراخته و بیشترین هدف و نگاه ان ارتباط با کشورهای همسایه مانند قزاقستان، ترکمنستان، عشق اباد، عراق و غیره بوده تا بتواند با ایجاد تسهیل در ارائه خدمات درمانی فعالیت های چشمگیری داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت خدماتی یک بیمارستان خصوصی و یک دفتر پزشکی در قزاقستان دایر کرده و درآذربایجان، عشق اباد و عراق نیز دفاتری دایر می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان بسکی تنها بیمارستان توریسم درمانی و گردشگری سلامت در شرق گلستان بوده این شرکت خدمات مسافرتی گردشگری می تواند ظرفیت خوبی در توسعه گردشگری به ویزه توریسم درمانی داشته باشد.

وی ادامه داد: این شرکت با اشتغالزایی چهار نفر و اعتبار ۴۳۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

اق اتابای گفت: مجموعه تفریحی سرگرمی گردشگری پایدار نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و اشتغال ۱۵ نفر در روستای قره محمد تپه افتتاح شد. با توجه اینکه این روستا ظرفیت و پنانسیل خوبی در حوزه گردشگری و سوارکاری دارد می تواند مانند روستای عطا اباد اق قلا به عنوان یک برند در حوزه گردشگری ورزشی و سوارکاری مطرح شود.

وی بیان کرد: قرار است پارک سلامت بسکی در راستای حفظ محیط زیست در ادامه فعالیت های این خانواده حافظ محیط زیست در دهه فجر در شهرستان گنبدکاووس به بهره برداری برسد.

  • منبع خبر : فارس