جشن هفته مازندران در روستای بالاهولار ساری برگزار شد/تصاویر
جشن هفته مازندران در روستای بالاهولار ساری برگزار شد/تصاویر
جشن گرامی داشت هفته مازندران در سطح بخش کلیجانرستاق با همکاری چنددهیاری و بخشداری و ستادفرماندهی خاتم الانبیا و اقشار مختلف مردم در روستای بالاهولار ساری برگزار شد

 ندای تجن-دهیار بالاهولاردر گفت‌و گو با ندای تجن از برگزاری نخستین جشنواره گرامی داشت هفته ملی مازندران در کلیجانرستاق ساری خبرداد.

سید مرتضی محمدی با اشاره به اینکه جشن گرامی داشت هفته مازندران برای نخستین بار با هدف زنده نگه داشتن سنت‌ها و جذب گردشگر به منطقه برگزار شد، افزود:روستای بالاهولار دارای 250خانوار و در حدود 700نفر جمعیت دارد که می‌خواهیم این جشن را با همکاری مردم در سال‌های آینده هم ادامه دهیم.

 وی با بیان اینکه جشن هفته مازندران در سطح بخش کلیجانرستاق با همکاری چنددهیاری و بخشداری و ستادفرماندهی خاتم الانبیا برگزار شد، اضافه کرد:نیاز است تا برنامه‌های این چنینی از طرف مسئولان حمایت شود، در روستاهای بخش کلیجانرستاق جاذبه‌های گردشگری خوبی داریم که نیاز به معرفی آن به مردم برای جذب گردشگر است.

محمدی با اشاره به ظرفیت گردشگری منطقه، گفت:  آب بندان به نام سیکاآوندون و دو امامزاده در پوشش جنگلی داریم که در حوزه گردشگری جای بکر و عالی است.

  • منبع خبر : عکس:رحمان زاده