پای رئیس فدراسیون به اردوی تیم ملی فوتسال باز شد/ تیشه گران: سه دوره قهرمان جهان هستیم و انتظارات از ما بالاست!
پای رئیس فدراسیون به اردوی تیم ملی فوتسال باز شد/ تیشه گران: سه دوره قهرمان جهان هستیم و انتظارات از ما بالاست!
به گفته احمدی استان مازندران، استان اول ورزش کشور است و برنامه داریم اردوهای بیشتری را برای ناشنوایان در مازندران برگزار کنیم.

به گزارش ندای تجن به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)،اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران پیش از اعزام به مسابقات جهانی مالزی در ساری و با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور، رئیس ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، مشاور استاندار، معاونین اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی برگزار شد.

پژمان احمدی سرپرست هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مازندران از این اردو گفت و اظهار داشت: استان مازندران به مدت یک هفته میزبان تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مسابقات جهانی مالزی است.

احمدی ادامه داد: این اردو در ساری و در مجموعه ورزشی ایثار درحال برگزاری است.

وی افزود: استان مازندران استان اول ورزش کشور است و برنامه داریم اردوهای بیشتری را برای ناشنوایان در مازندران برگزار کنیم.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور در بازدید از اردوی تیم ملی در مازندران اظهار داشت: اینجا آمدیم تا از نزدیک سپاسگذاریم کنیم از عوامل استان مازندران که در برپایی این اردو فدراسیون را یاری کردند.

وی افزود: تیم ملی فوتسال دوازدهم آذرماه عازم مالزی خواهد شد و از سه ماه گذاشته تدابیری را اندیشیدیم تا در اولین دوره این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

تیشه گران بیان داشت: سه دوره است که در فوتسال قهرمان جهان هستیم و به همین دلیل امیدوار هستیم مثل تیم بزرگسالان در این رده سنی هم قهرمان جهان شویم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور گفت: به غیر از فوتسال در چهار رشته دیگر هم (تکواندو، کاراته، جودو و کشتی) هم اسفندها برای مسابقات آسیایی، اعزام داریم.

وی افزود: کار ما کار بسیار سختی است و در ورزش‌های ناشنویان به اندازه یک وزارت کار داریم. رشته های فعال زیادی داریم و امسال در المپیک ناشنویان سوم المپیک شدیم که به همین دلیل انتظارات از ورزش ناشنوایان بسیار زیاد است.

تیشه گران در پایان به حمایت از ناشنویان اشاره کرد و بیان داشت: از سایر استان ها هم انتظار داریم در کنار هیات های ما باشند.

محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه هم در بازدید از اردوی تیم ملی فوتسال گفت: این تیم تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته و نشان داده می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان ایران باشد.

پرگر افزود: در کنار تمام تیم هایی که در این مسابقات هستند، ایران جزو مدعیان اصلی قهرمانی در مسابقات جهانی مالزی است.

وی در خصوص سایرمدعیان حاضر در این مسابقات گفت و بیان داشت: کشورهای اسپانیا، ایران، سوئیس و ژاپندحزو مدعیان اصلی این مسابقات هستند.

علی رعدی سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنویان هم در حاشیه تمرین امروز، اظهار داشت: تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان برای اولین بار تشکیل شده است و قرار است در مسابقات جهانی مالزی شرکت کنیم.

رعدی افزود: از بین ۶۶ بازیکنی که به این تیم دعوت شده بودند این تعداد بازیکن انتخاب شدند و با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد و به مسابقات جهانی خواهیم رفت.

گفتنیست؛ تیم ملی فوتسال ایران، بعد از پایان یک هفته اردو در مازندران آخرین تمرینات خودشان را در تهران برگزار. خواهد کرد و بعد عازم مالزی خواهد شد.