فراخوان فعالان، مراکز و دفاتر مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده برای دریافت مجوز
فراخوان فعالان، مراکز و دفاتر مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده برای دریافت مجوز
محمدرضا ییلاقی گفت : معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نظر دارد در محدوده زمانی کوتاه تر و طبق شرایط عمومی و اختصاصی، نسبت به صدور مجوز مراکز و دفاتر مشاوره به افراد متقاضی اقدام نماید.

به گزارش ندای تجن به نقل از شمال نیوز، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در تشریح این خبر بیان داشت؛ برای دریافت مجوز این مراکز مشاوره، حداقل 30 سال سن، تاهل، دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (برای آقایان)، حداقل مدرک کارشناسی ارشد ملاک است.

محمدرضا ییلاقی افزود؛ برای اخذ مجوز فرد متقاضی باید تحصیل کرده رشته روان­شناسی با گرایش­های­ (روانشناسی، عمومی، بالینی، سلامت، مثبت گرا، شخصیت) و رشته مشاوره با گرایش­­های (راهنمایی و مشاوره و مشاوره خانواده) باشد و درضمن متقاضی می بایست حداقل دارای مدرک تحصیلی در دو مقطع (روانشناسی یا مشاوره) باشد .

وی همچنین داشتن تجربه لازم در امر مشاوره ازدواج و خانواده (در قالب ارائه رزومه) و ارایه گواهینامه­ های آموزشی مرتبط با موضوع مشاوره ازدواج و خانواده را از دیگر شرایط دریافت مجوز قانونی دانست.

ییلاقی تاکید کرد؛ متقاضیانی که شرایط دارند در مرکز استان به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان به آدرس: ساری خیابان فرهنگ ، جنب سالن ورزشی سید رسول حسینی و در شهرستان ها به ادارات ورزش و جوانان مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۱۱۳۳۳۲۰۹۷۲ تماس حاصل فرمایید.