مجلس در دریافت مطالبات مردمی ضعف دارد
مجلس در دریافت مطالبات مردمی ضعف دارد
رئیس خانه صمت استان به ضعف موجود در مجلس برای دریافت مطالبات مردمی اشاره کرد و افزود:لازم است در مورد افراد انتخاب شده بازبینی شود و علت منفعلانه عمل کردن بزرگان ما مشخص شود.

به گزارش ندای تجن-سید مجتبی رضوی دیروز عصر در همایش تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان که در محل سالن آمفی تئاتر نمایشگاه نیاوران ساری برگزار شد، با بیان اهمیت جغرافیایی ایران در جهان، گفت:کشور ایران مانند ببری بزرگ است که با وجود مشکلات بخش اقتصادی و صنعتی حال خوشی ندارد.

رئیس خانه صمت مازندران با اشاره به مشکلات مدیریتی در کشور، افزود:مدیریت به معنای انسان است که در اینجا باید جستجو کرد که چرا مدیریت منابع انسانی اتفاق نمیفتد؛در سال 1358میزان مشارکت مردم در انتخاب جمهوری اسلامی 99درصد بود که در آخرین انتخابات به میزان 45درصد رسید.

وی با بیان لزوم ریشه یابی کاهش اقبال عمومی نسبت به مشارکت در انتخابات، گفت:مکانیزم انتخابات سراسری کشور دچار مشکل است و به افرادی می‌رسیم که آن چنان که باید، بازدهی ندارند.

رضوی به ضعف موجود در مجلس برای دریافت مطالبات مردمی اشاره کرد و افزود:لازم است در مورد افراد انتخاب شده بازبینی شود و علت منفعلانه عمل کردن بزرگان ما مشخص شود.

رئیس خانه صمت به وجود تورم 47درصدی و وضعیت نامساعد ارزی در کشور اشاره کرد و ادامه داد:این راه حل که با ثابت نگه داشتن قیمت ارز، قیمت را برای مصرف کننده ثابت نگه داریم اصلا جواب نمی دهد.
وی با بیان اینکه نابودی طبقه متوسط در کشورجبران ناپذیر است، افزود:فرار سرمایه و فرار ارزی در کشور داریم به طوری که در اردیبهشت ماه سال جاری 11میلیارد دلار ارز از سیستم خارج و تبدیل به خانه در کشورهای همسایه شد.

 رضوی با اشاره به رابطه نامساعد کشور چین با آمریکا، گفت:این کشور در دهه 70با کمک به واحدهای اقتصادی هم اکنون دارای تراز صادراتی بالایی در آسیا است.

وی با بیان اینکه حال مردم از لحاظ اقتصادی خوب نیست، افزود:چین وسط خلیج فارس ایستاده است دستش را زیر سر ایران و عربستان گذاشته، به طوری که هر دو فکر می کنیم عاشق ما است.