مراسم فرشتگان ایثار همراه با جشن عقد زوج مازندرانی برگزار شد
مراسم فرشتگان ایثار همراه با جشن عقد زوج مازندرانی برگزار شد
مراسم فرشتگان ایثار به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)و گرامی داشت روززن و مادرهمراه با جشن عقد زوج مازندرانی با همت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان در محل تالار جمشید ساری برگزار شد.

به گزارش ندای تجن – مراسم فرشتگان ایثار به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)و گرامی داشت روزن و مادرهمراه با جشن عقد زوج مازندرانی با همت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان در محل تالار جمشید ساری برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)مازندران با بیان اینکه شعار «زن، زندگی، آزادی» یک معنای بلند دارد اما برخی افراد از آن سواستفاده می کنند، گفت:کسانی که بزرگترین و جانی تربن مفهوم به مادر و خانواده هستند به دروغ مدعی حمایت از زنان هستند مانند عربستان سعودی که مادر خرج تلویزیون ایران اینترنشنال است.
حجت الاسلام بشیر عالیشاه با اشاره به اینکه لیدر اغتشاشات اخیر همین اینترنشنال بود، افزود:این حمایت در شرایطی انجام می شود که زنان در عربستان شناسنانه ندارند و به عنوان ملک یمین است.
حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه زنان حق انتخابات و رای ندارند، ادامه داد:محمدبن سلمان ۶۰زن دارد شاهزاده ها هم همین طور هستندو مفهوم حرم سرا هنوز در عربستان است.
وی با بیان اینکه عرب ها به دروغ خود را مدعی دموکراسی و مردم سالاری جا می زنند، ادامه داد:در حال حاضر در غرب دو استفاده تجاری و صنعتی از بانوان می شود.

عالیشاه با اشاره به اینکه زنان را مانند کالا بارکد می زنند و براساس قیمت آن را انتخاب می کنند، افزود:نگاه دیگر به زن به عنوان کارگر ارزان قیمت صنعتی برای شرکت‌های بزرگ استفاده می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)مازندران با بیان اینکه سقط جنین دختر در کشورهای خارجی انجام می شود، ادامه داد:از پوست جنین برای درست کردن لوازم آرایشی و از گوشت آن برای درست کردن سوپ استفاده می کنند.

عالیشاه با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان را باور کنیم که وافعیت دارد، گفت:دشمن کالاهای اساسی ایرانی و داروهای ایرانی را تحریم می کند اما در عرض دو ماه 20میلیون دلار لوازم آرایشی تولید که وارد کشور شده است.دشمن به دنبال تبدیل جامعه شخصیتی ایران به جامعه جنسیتی است.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به اینکه 80درصد مراجعان به کمیته امداد بانوان هستند، ادامه داد:بانوان بسیار ارزشمند هستند که باید قدر خود را بدانند.

وی در پایان هدف از برپایی این مراسم را دورهم نشینی و آشنایی بانوان و مادران باهم عنوان کرد و به ۳۱۳ مادر به برکت روز زن و مادر، کارت هدیه و یک سبد کالا به ارزش یک میلیون تومان اهدا کرد.
در ادامه حجت الاسلام علی اصغر عالی مشاور محرومیت زدایی استاتدار مازندران به بیان نکاتی درباره شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س)پرداخت. در پایان، مراسم خطبه عقد زوج مازندرانی توسط حجت الاسلام حسینی خوانده شد و گروه موسیقی سنتی به هنرنمایی پرداختند.

لازم به ذکر است به عنوان هدیه از طرف مسئولان و مهمانان حاضر یک حلقه انگشتر، 4میلیون تومان هدیه نقدی،یک سفر معنوی عتبات عالیات و یک سفر مشهد مقدس هدیه داده شد.