برگزاری جلسه اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه شهرستان محمودآباد
برگزاری جلسه اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه شهرستان محمودآباد
جلسه اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه‌ی شهرستان محمودآباد با حضور محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان در دفتر رئیس اداره ارشاد برگزار شد


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد محمد محمدی صبح روز یکشنبه ۹ بهمن ماه در نشست با اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه شهرستان با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌ها در این حوزه باید با طرح و هدف باشد، اظهار داشت: هدف‌گذاری از ارکان اصلی حوزه فرهنگی است که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.
وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای عالی برنامه‌های دهه فجر و نوروز امسال می‌تواند باعث تزریق امید و شادی بین شهروندان باشد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد افزود: هنرمندان با ارائه طرح و ایده‌های نو، داشتن مسئولیت کار و دبیر اجرایی بودن برنامه‌ها می‌توانند اتفاقات خوبی را در شهرستان رقم بزنند چراکه حوزه تخصصی باید به متخصص آن سپرده شود.
محمدی ادامه داد: شهرستان محمودآباد از جمله شهرهای گردشگرپذیر استان مازندران است که می‌توان با همکاری شهرداری اقدامات خوبی را رقم بزنیم که نیازمند داشتن برنامه جامع و هدف مشخص شده است.
وی از برگزاری همایش کتابت وحی در ماه مبارک رمضان همانند سال‌های قبل خبر داد و گفت: سعی بر این است تا تمامی برنامه‌ها با شرایط مناسب و حضور هنرمندان آن حوزه انجام شود؛ برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی نیز در تابستان امسال جزو دستور کار این مجموعه خواهد بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی