ضمانت شخصی دادم تا سالن را به سینما کانون تبدیل کنم
ضمانت شخصی دادم تا سالن را به سینما کانون تبدیل کنم
تلاش کردم با شناخت فرصت‌ها بسترسازی انجام دهم که در همین راستا سینما کانون را در اینجا راه اندازی کردم؛ با توجه به اینکه در طول سال تنها یک ماه از سالن استفاده می کردیم با پیگیری و ضمانت شخصی آن را تبدیل به سینما کردم.

به گزارش ندای تجن -مدیرکل سابق کانون پرورش فکری مازندران امروز ظهر در مراسم تکریم و معارفه در محل سالن سینما کانون ساری با بیان اینکه هر آمدنی، رفتنی است، گفت:در ابتدای کارم خود را به عنوان مربی می دیدم و به همکاران هم گفتم که همه ما مربی هستیم و عنوانی با نام مسئول وجود ندارد.

محمدعلی یزدان شناس با اشاره به اینکه در سال 75به واسطه ادامه تحصیل به بوشهر سفر کردم، افزود:در دوران تحصیل به خاطر علاقه به تدریس معلم هنر شدم و در سال 79به استخدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر درآمدم.

وی با اشاره به سابقه فعالیت خود به عنوان مربی و در ادامه مسئول مرکز، کارشناس و در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، افزود: در کانون پرورش فکری تنها به فکر پرورش و تربیت کودکان و نوجونان بودیم و گرایش های سیاسی برای ما مطرح نبود.

یزدان شناس با بیان اینکه چشمداشتی به میز و لگوی سمت خود در دوران فعالیت نداشتم، گفت:در طول مدت فعالیت سعی کردم تا محیط امن همراه با آرامش برای همکاران و کودکان و نوجوانان مرکز فراهم کنم.

وی به اجرای طرح یک کانون ، یک مربی با همکاری مربیان کانون اشاره کرد و ادامه داد: تلاش کردم با شناخت فرصت‌ها بسترسازی انجام دهم که در همین راستا سینما کانون را در اینجا راه اندازی کردم؛ با توجه به اینکه در طول سال تنها یک ماه از سالن استفاده می کردیم با پیگیری و ضمانت شخصی آن را تبدیل به سینما کردم.

یزدان شناس به عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش اجرای تماشاخانه سیار در نوار ساحلی استان با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران اشاره کرد و گفت:اقدامات همکاران در تماشاخانه سیار سبب افزایش بودجه کانون از 2میلیارد به 8میلیارد شد.

وی از مشکلات نرم افزاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که مشکلاتی برای نیروهای آن ایجاد کرده است، گفت و ادامه داد:در دوره های مختلف کمی به مربیان پاره وقت بدعهدی شد و ای کاش قولی به آنان برای بهتر شدن وضعیت داده نمی شد.

یزدان شناس با بیان اینکه مراکز با کمترین بودجه در حال فعالیت هستند، افزود:لازم است تا به کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسیدگی شود. وی از همکاران کانون و خانواده خود بابت زحمات شان تشکر کرد.