مشکل یک شرکت تولیدی در سوادکوه با 1100 نیروی کار رفع شد
مشکل یک شرکت تولیدی در سوادکوه با 1100 نیروی کار رفع شد
رئیس کل دادگستری استان از گره‌گشایی و رفع مشکل یک واحد تولیدی درحوزه زغال سنگ با کمک وپیگیری های دلسوزانه دادستان مرکز استان ودادستانی سوادکوه خبرداد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید وتاکیدات رئیس معزز قوه قضاییه درخصوص کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغال زا اظهار داشت: تولید درافزایش رضایتمندی وبالارفتن سطح زندگی و رفاه مردم و به تبع آن کاهش منازعات و ورودی پرونده به محاکم بویژه جلوگیری از تضییع حقوق عامه که از اولویت‌های دستگاه قضایی است بسیار موثر است.

عالی ترین مقام قضایی استان تصریح کرد:شرکت مذکور از شرکت های معتبر ومهم سوادکوه است که درخصوص صدور پروانه بهره برداری با مشکلات بسیار روبه رو بوده، با ورود دستگاه قضایی و دادستانی مرکز استان به عنوان دبیر حمایت از سرمایه گذاری و با بازدید های دادستان شهرستان سواد کوه از این واحد تولیدی ،نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران تصریح کرد: در این شرکت 1100کارگر در حال فعالیت میباشند که مشکلات حقوقی و عدم صدورپروانه بهره داری در روند تولید واشتغال، خلل هایی وارد کرده بود که خوشبختانه بخشی ازاین مشکلات چاره اندیشی و رفع شد و در حال حاضر با قوت بیشتر در مسیر تولید قرار دارد.