مازندران نیاز به ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها دارد
مازندران نیاز به ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها دارد
نماینده ولی فقیه در استان بر ایجاد و تقویت زیرساخت‌های استان تاکید کرد.

ندای تجن_آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ساری، گفت:بنا به فرموده حضرت علی (ع)، مجاهد و شهید بار ارزشی بسیار بالایی دارد، سوال اینجاست که آیا هم‌تراز آن کسی را داریم که اجرش کمتر از اینها نباشد، پاسخ این سوال به فرموده امام علی (ع) کسی که در مقابل شهوت خودش بایستد، همتراز مجاهد و شهید است، مثلا کسانی که می‌توانند به قدرت دست پیدا کنند یا دامن آلوده کنند اما خودشان را حفظ کنند، انسان عفیف فرشته‌ای از فرشتگان خداوند است.

وی بیان کرد:سالروز خجسته میلاد مولای متقیان علی (ع) و روز مرد و روز پدر است که جای تبریک دارد، امیرالمومنان (ع) در پیشبرد جبهه حق یا همان جبهه مقاومت سه هدف مهم داشت، اولا چشم پوشی از خود، دوم شجاعت در پذیرش حق و سوم وفاداری تمام عیار برای جبهه حق از جمله ویژگی‌های امام علی (ع) است.

آیت الله لایینی ادامه داد:از فردا مراسم اعتکاف در استان آغاز می‌شود، خوشا به سعادت جوانانی که در ۲۵۰ مسجد مازندران مستقر می‌شوند، امیدواریم شاهد اعتکافی باشکوه با کیفیت و کمیت بالا باشیم.

وی افزود:امروز روز فناوری فضایی است که ایران اسلامی ما در این حوزه از صفر به رتبه‌های بسیار بالایی رسیده است، اصلا پیش از انقلاب در این حوزه چیزی نداشتیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت:ارتحال حضرت زینب کبری (س) را در پیش داریم که جای تسلیت دارد و تغییر قبله از بیت المقدس به کعبه یکی دیگر از مناسبتهای ایام رجب است، پیام سیاسی امروز هم این است که ما قبله خودمان را از غرب تغییر دادیم و دیگر قبله ما آمریکا و کاخ سیاه نیست.

وی بیان کرد:روز نیروی هوایی را در ۱۹ بهمن ماه در پیش داریم، امیدواریم تمام قوای مسلح ما همواره در خدمت دین و ملت سرفراز باشند.

آیت الله لایینی مطرح کرد:در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی با مراجعه به آیه ۱۲۹ سوره مبارکه اعراف، روند انتقال قدرت از طاغوت (فرعون) به مستضعفین یک انقلاب و جابه‌جایی با مراحل هلاکت، خلافت و نظارت بیان شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود:مهم این است که در این انقلاب شیوه نادرست طاغوت در پیش گرفته نشود، اینکه ما می‌بینیم در انقلاب اسلامی آن رژیم گذشته و سردمدارانش به هلاکت رسیدند، مستضعفین و ملت به خلافت رسیدند کار همین جا تمام نمی‌شود، اینکه حکومت صدای مردم را می‌فهمد به داد مردم می‌رسد یا نه، این مهم است، الحمدالله در نظام جمهوری اسلامی خدمات فراوانی به مردم ارائه شده است.

آیت الله لائینی گفت:صدای مردم را باید شنید، باید برای رفع مشکلات تلاش کرد، بسیاری از مشکلات مازندران نیاز به ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها دارد، در هر حال موفقیت‌های نظام را نمی‌توانیم نادیده بگیریم چرا که بسیار بزرگ، قابل توجه و چشم‌گیر است گرچه دشمنان در فکر براندازی هستند.

وی افزود:به فرموده مقام معظم رهبری از همان روز تغییر رژیم، رئیس جمهور وقت آمریکا دستور تغییر رژیم ایران و براندازی نظام انقلاب اسلامی را صادر کرده بود و همیشه به دوستان خودشان مزدوران و منافقین وعده می‌دهند که شش ماه دیگر یا یک سال دیگر کار تمام می‌شود در حالی که بیش از چهل سال است که با همه مشکلات و فتنه‌ها نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه سرپاست، ما اعلام می‌کنیم که نظام جمهوری اسلامی نه تنها از بین رفتنی نیست بلکه ما شاهد از بین رفتن نظام سلطه غربی و رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

  • منبع خبر : دریافتی