جنگل الندان در آتش می‌سوزد/نیروی مردمی برای کمک می‌خواهیم
جنگل الندان در آتش می‌سوزد/نیروی مردمی برای کمک می‌خواهیم
کاظمی با بیان اینکه تجهیزات لازم از شهرهای قائمشهر و دودانگه و سایر نقاط به محل آتش سوزی آمده است، افزود: در حال حاضر نیازمند حمایت و یاری‌رسانی مردم برای اطفای حریق هستیم.

بخشدار چهاردانگه در گفت‌و گو با ندای تجن با بیان اینکه جنگل الندان امروز عصر دچار حریق شد، گفت:بلافاصله به همراه مسئولان به محل حادثه آتش سوزی اعزام شدیم .

کاظمی با اشاره به اینکه جنگل الندان در خطر آتش سوزی بسیار قرار دارد، ادامه داد: از نیروهای مردمی می‌خواهیم تا برای کمک به اطفای حریق به سمت دریاچه الندان بیایند.

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم از شهرهای قائمشهر، دودانگه و سایر نقاط به محل آتش سوزی آمده است، افزود: در حال حاضر نیازمند حمایت و یاری رسانی مردم هستیم.

کاظمی ادامه داد: مدیرکل منابع طبیعی استان هم در محل آتش سوزی حضور دارد.

وی افزود:با توجه به پراکنده بودن آتش سوزی احتمال عمدی بودن آن است.

به گزارش ندای تجن-روستای الندان با جنگل های زیبای طبیعی یکی از جاذبه های ارزشمند بخش چهاردانگه ساری است.

لازم به ذکر است ،سرهنگ مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران – ساری امروز عصر خبری درباره آتش سوزی در بهشهر و الندان داده بود و گفت: ۲ فقره آتش سوزی ساعت ۲ بعدازظهر امروز در جنگل‌های شهید آباد بهشهر و الندان چهاردانگه ساری رخ داد.

او افزود: به دلیل صعب العبور بودن منطقه جنگلی شهید آباد بهشهر نیرو‌های امدادی و یگان حفاظت منابع طبیعی به سختی در حال اطفای حریق هستند.