بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه در شهرستان نور
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه در شهرستان نور
در نهمین روز گرامیداشت دهه فجر و با بهره برداری از دو پروژه آبرسانی بیش از 26 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند و کلنگ آغاز عملیات اجرایی حفر یک حلقه چاه نیز به زمین زده شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این مراسم دکتر ولی ا… فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر موضوع آب را در زندگی مردم بسیار حیاتی خواند و گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر و تنش آب در اکثر شهرها و روستاهای استان به ویژه چمستان و سرخرود خدا را شاکریم که با تلاش مسئولان و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان توانستیم این تنش آبی را سپری کنیم لذا از زحمات مدیر عامل و کارکنان این شرکت قدردانی می کنم.

 در ادامه علیپور قائم مقام شرکت نیز ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: پروژه آبرسانی به روستای افراده با خرید ، نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور و ساخت اتاقک با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال با هدف پایداری برق تاسیسات و آبرسانی در راستای دستورالعمل پدافند غیر عامل صورت گرفت که 9600 نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

 وی در ادامه با اشاره به  بهسازی و مهندسی 3 حلقه چاه  گفت: این پروژه در راستای افزایش کمی و کیفی آبدهی چاهها و بالابردن ضریب خود حفاظتی با افزایش 52 لیتر دبی و صرف 10 میلیارد ریال اعتبار و بهره مندی 16640 نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی انجام شد.

قائم مقام شرکت آبفا مازندران از آغاز عملیات حفر یک حلقه چاه در مجتمع افراده نور نیز خبر داد و افزود: این پروژه با پیش بینی 30 میلیارد ریال اعتبار و 35 لیتر در ثانیه دبی  به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی شروع شده که پس از اتمام و بهره برداری 11200 نفر از آن برخوردار می شوند