لزوم توجه به امکانات و تجهیزات رسانه‌های انقلابی/اهمیت اخلاص و توجه به خدا در رسانه‌های انقلابی
لزوم توجه به امکانات و تجهیزات رسانه‌های انقلابی/اهمیت اخلاص و توجه به خدا در رسانه‌های انقلابی
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران به چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذرمازندران بدین شرح است.

به گزارش ندای تجن -پیام مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد را بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

با یک نگرش ساده و بررسی جزیی در حوزه رسانه‌های جهانی و منطقه ای به این هشدار می رسیم که عمدتا رسانه‌های مسلط جهان اعم از مکتوب، صوتی و تصویری عملاً به ابزاری برای استکبار جهانی و تسلط بر افکار عمومی تبدیل شده‌اند و با این سلاح بسیار موثر و نافذ به جنگ علنی با حق و حقانیت پرداخته‌اند .

در این سو اگرچه افسران رسانه‌ای نظام هرگز بخش کمی از امکانات و تجهیزات آنها را ندارند اما قطعا در جهادی عینی تکلیفی الهی و غیر قابل انکار دارند مجاهدان جنگ رسانه‌ای با الگو برداری از هشت سال دفاع جانانه که با کمترین امکانات در برابر دنیایی از امکانات دشمن حماسه‌های بی بدیل خلق کرده‌اند بالحتم با همان رویکرد و ایمان و تعهد و تلاش حماسه‌های رسانه‌ای را باید خلق کنند و سنگرهای مختلف رسانه‌ای را فتح کنند و یکی از عملیات‌های بزرگ برای ایجاد حماسه امثال همین جشنواره ابوذر است .

جشنواره‌ها نقش بسزایی در ایجاد انگیزش ، تعالی ، پیشرفت و توسعه دارد اگر جشنواره‌ها  جهت داده شود برنامه‌ریزی درستی روی آن انجام شود این جشنواره‌ها می توانند در تولید نسل جدید و محصولات جدید بسیار موثر باشند عمدتاً دو فایده عمده علاوه بر فواید دیگر می‌توان متصور شد یکی این که جشنواره‌ها می‌توانند به تولید فکر جدید ، ایده جدید و اندیشه جدید بیانجامند و دیگر این که جشنواره ها می‌توانند رسانه‌ای‌های مطلع و آگاه را کشف کند و پرورش دهد .

علی ای حال جشنواره مرکز تبادل و تعامل تجارب و داشته‌هاست رسانه امری مقدس است و بسیار موثر حال اینکه جشنواره رسانه‌ای که در قالب رسالت جدیدی به نام جشنواره ابوذر که ابتکاری ارزشمند و قابل تقدیر است بگنجد مقدس تر می‌شود و محترم تر و موثرتر .

قطعاً خیرات و برکات جشنواره ابوذر به دو جهت کثیر است یکی رسالت رسانه و یکی هم  قداست بسیج .

امیدوارم جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با هدفی مقدس و مشخص و قابل تحسین شروع ، ادامه و خاتمه یافت در سال‌های آینده در تولید تفکر جدید و تولید نیروهای متعهد و دست به قلم انقلابی و تجمیع نیروهای رسانه‌ای انقلابی و تشکیل یک لشکر رسانه‌ای مقتدر که بتواند جلوی بسیاری از تهاجمات رسانه‌ای را بگیرد ، موفق باشد .

 ما در مازندران هم توان بزرگی در عرصه رسانه داریم و هم این بستر برای تشکیل لشکر رسانه انقلابی وجود دارد .

به فرموده امام ، بسیج لشکر مخلص خداست و در این زمینه هم رسانه باید لشکری باشد بی ادعا با اخلاص و برای خدا که مسلما می تواند به پیشبرد اهداف انقلابی و متعهدانه بسیار کمک کند امروز ما در عرصه رسانه نیاز مبرم به این لشکر مخلص خدا داریم .

از همه دست اندرکاران عوامل اجرایی داوران و برگزارکنندگان این جشنواره معظم نهایت تقدیر و تشکر را دارم و آرزومندم در کنف حمایت‌های حضرت ولیعصر حجت بن الحسن العسکری (عج) و تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری سلامت و تندرست و موفق باشید .

ولله الحمد علی ماهدانا

حسین جوادی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران