اسامی برگزیدگان دوازدهمین دوره شعر دفاع مقدس مازندران
اسامی برگزیدگان دوازدهمین دوره شعر دفاع مقدس مازندران

به گزارش ندای تجن -دبیر علمی دوازدهمین دوره شعر دفاع مقدس اشک انار اسامی برگزیدگان آن را بدین شرح اعلام کرد. میثم رنجبر گفت:160شاعر در این دوره شرکت کردند که تعداد 490قطعه شعر به دبیرخانه ارسال شد. وی افزود:در بخش اشعار فارسی :امیررضا بهمنی از بابل،ماهرخ درستی از چالوس،سیمین علیزاده از ساری،-حسین اصغری از سوادکوه،علی […]

به گزارش ندای تجن -دبیر علمی دوازدهمین دوره شعر دفاع مقدس اشک انار اسامی برگزیدگان آن را بدین شرح اعلام کرد.

میثم رنجبر گفت:160شاعر در این دوره شرکت کردند که تعداد 490قطعه شعر به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود:در بخش اشعار فارسی :امیررضا بهمنی از بابل،ماهرخ درستی از چالوس،سیمین علیزاده از ساری،-حسین اصغری از سوادکوه،علی نیتلی از محمودآباد،مجتبی فلاح نیا از بابل،محمدجواد مهدوی از ساری،یاسر ساجدی از سوادکوه،فریده خسروی از تنکابن،سکینه خندان لزرجانی از چالوس، سیده نرگس هاشم ورزی از بابل،احمد ایرانی نسب از ساری،محسن رزوان از آمل،حسین خلیلی از نکا،رجب افشنگ از تنکابن، محمود احمدی از قائمشهر،سیدمحمد پیشنمازی از ساری،نرگس رنجبر از محمودآباد،معصومه بخشنده از ساری،علیرضا حکمتی از نور است.

رنجبر ادامه داد: دربخش شعر بومی فاطمه رنجبر از بابل،سمیرا رمضانی از محمودآباد،سمانه ناسوتی از محمودآباد،مبین اکبرنژاد از سوادکوه،مسعود بنی شیخ الاسلامی از آمل هستند.

به این عزیزان (۲۵شاعر) طبق قول آورده شده در فراخوان دواردهمین دوره شعر دفاع مقدس استان مازندران اشک انار هر کدام مبلغ یک میلیون تومان اهدا شد.